تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821281214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسلیت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پی درگذشت سعید کشن فلاح


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تسلیت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پی درگذشت سعید کشن فلاح
ضایعه فقدان هنرمند متعهد و بسیجی، استاد سعید کشن فلاح در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، موجبات تاسف و تالم عمیق خانواده بزرگ تئاتر کشور را فراهم آورد.


به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پی درگذشت سعید کشن فلاح پیام تسلیتی را به شرح زیر منتشر کرد:

ضایعه فقدان هنرمند متعهد و بسیجی، استاد سعید کشن فلاح در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، موجبات تاسف و تالم عمیق خانواده بزرگ تئاتر کشور را فراهم آورد.

بی شک یاد و خاطره آن هنرمند برجسته انقلابی که عمر گرانبهای خویش را صرف تربیت و هدایت خیل عظیمی از دانش آموختگان، مدیران و فعالان فرهنگی حوزه هنرهای نمایشی کشور نموده بود و در عرصه های مدیریتی همچون شورای سیاستگذاری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)، جشنواره بین المللی تئاتر فجر، حوزه هنر و اندیشه اسلامی، تئاتر دانشگاهی و همچنین خلق آثار ماندگار نمایشی خوش درخشیده بود، در اذهان علاقه‌مندان، مخاطبان و اهالی تئاتر جاوید و مانا خواهد بود.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت به نمایندگی خیل کثیری از هنرمندان عرصه تئاتر مقاومت کشور، درگذشت این پرچم دار هنر ارزشی و انقلابی را به خانواده محترم آن فقید سعید و جامعه هنری کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.






۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن