تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799279203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش «معمای شاه» به اعتراض چنگیز وثوقی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرآنلاین: در پی انتشار متنی توسط چنگیز وثوقی مبنی بر اخراج از سریال «معمای شاه» و نپرداختن دستمزدش، علی لدنی، تهیه کننده این سریال جوابیه‌ای را منتشر کرد.

چنگیز وثوقی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از زمان بی‌حاصلی که به زعم خود صرف «معمای شاه» کرده سخن گفته و نوشته بود: «پنج، شش ماه برای سریال معمای شاه و نقش تیمور بختیار اولین رییس ساواک زحمت کشیدم. هنگامی که جلوی دوربین رفتم، بعد از دو سکانس بیرونم انداختند و پولم را هم ندادند تا در نبود من بازی دیگران جلوه کند که نکرد و سریال نگرفت.»

در پی این سخنان، علی لدنی تهیه کننده «معمای شاه» با انتشار توضیحی در این خصوص، از وثوقی درخواست کرد به جای مظلوم نمایی و انتشار نکات خلاف واقع، علت واقعی کنار گذاشته شدن از پروژه را توضیح دهد.

در متن این توضیح آمده است:

«جناب چنگیز خان وثوقی، بازیگر تلویزیون و سینمای ایران سلام! اخیرا نکاتی درباره سریال معمای شاه و حضورتان در این پروژه مطرح کردید که مطالعه آن برای دست‌اندرکاران این سریال بسیار تعجب‌آور بود. سازندگان این سریال به حرمت همکاری‌های پیشین با شما در هشت پروژه قبلی، پس از آنکه در سر ضبط سریال «معمای شاه» با سهل انگاری، بی‌دقتی و کم حواسی مطلق شما مواجه شدند تلاش کردند تا با یاری رساندن به جنابعالی در حفظ دیالوگ‌های‌تان مسیری را فراهم آورند که همکاری تداوم یابد، چرا که قطع همکاری در هر مرحله‌ای از فیلمبرداری که بازیگر مقابل دوربین رفته و اصطلاحا راکوردی شده، چندین برابر کل دستمزد شما برای خود پروژه «معمای شاه» زیان آور بود اما چه کنیم که پس از ضبط پنج سکانس پُر مشقت و سخت، جنابعالی همچنان کار را شوخی پنداشتید و با بی‌مبالاتی، شرایطی را فراهم آوردید که در درجه اول برای حفظ شان حرفه‌ای شما و در درجه بعدی برای ادامه صحیح کار، مجبور به خداحافظی با شما شدیم. البته این جدایی دلایل دیگری هم داشت که بیان آن به مصلحت حیثیت و آبروی شما نیست و طرح آن می‌تواند برای جنابعالی مسائلی ایجاد نماید که قطعا خود به آن واقف هستید و گزارش‌های رسمی آن نیز در مراجع صاحب صلاحیت موجود است.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «شما به عنوان بازیگری پُرسابقه به همان اندازه که به ارزش فریاد کردن و خشم آلود نشان دادن خود بر صحنه نمایش واقف هستید، به اهمیت گوهری به نام سکوت نیز واقف هستید. ای کاش در این فقره از بازی مقابل افکار عمومی، به جای هیاهو سکوت می‌کردید و بیش از این معجون هفت رنگی که پیش و پس از خروج از این پروژه به پا کردید را هم نمی‌زدید چرا که اگر قرار برهم زدن این ظرف باشد، قطعا بالا آمدن محتویاتی که در انتهای ظرف ته نشین شده، بیش از همه گریبان خود شما را خواهد گرفت. ای کاش به حرمت همکاری‌های پیشین حداقل حرمت نان و نمک نگه می‌داشتید و مانند سازندگان سریال که به احترام سابقه همکاری با شما سکوت کردند، شما نیز حفظ شان و آبروی خود را با هیجانی زودگذر که چند ساعتی شما را تیتر رسانه‌ها کند تاخت نمی‌زدید. چنین سکوتی قطعاً به حال و آینده شما نفع بیشتری داشت تا این جنجال و هیاهو.»




۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن