تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813621272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره فيلم كودك و نوجوان مفيدترين اوقات فراغت براي دانش‌آموزان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جشنواره فيلم كودك و نوجوان مفيدترين اوقات فراغت براي دانش‌آموزان است
رييس آموزش و پرورش ملاير گفت: برگزاري جشنواره فيلم كودك و نوجوان در سطح استان همدان مفيدترين و بهترين اوقات فراغت را براي دانش آموزان به وجود خواهد آورد.

" علي تكلو"، سه‌شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: برگزاري اين جشنواره يك فعاليت فرهنگي و هنري است و به تبع آن در شكوفايي استعدادهاي هنري دانش آموزان موثر خواهد بود.

وي گفت: در حاشيه اين جشنواره فعاليتهاي فرهنگي و هنري چون برگزاري نمايشگاههاي هنري نيز وجود دارد كه اين مساله در رشد و شكوفايي فكري دانش آموزان اثرات مطلوب به جاي خواهد گذاشت.

وي افزود: در سطح آموزش و پرورش ملاير ‪۱۰‬دانش آموز به عنوان منتخب از بين دانش‌آموزان براي شركت در برنامه‌هاي افتتاحيه و اختتاميه جشنواره فيلم كودك و نوجوان حضور خواهند داشت .

يكي از دانش آموزان ملايري در خصوص اثرات مثبت برگزاري اين جشنواره در سطح شهرستان گفت: برگزاري اين جشنواره عامل مهمي در جهت تشويق دانش آموزان علاقمند به هنر سينما خواهد بود.

"بيتا منعم "، افزود: با توجه به اينكه اين جشنواره‌ها تاكنون در شهرهاي كوچك وجود نداشته با برگزاري اين جشنواره‌ها در سطح شهرستان شاهد رشد و شكوفايي فرهنگي خواهيم بود.

يكي ديگر از نوجوانان ملايري به اثرات مثبت برگزاري اين جشنواره اشاره و اضافه كرد: جشنواره كودك و نوجوان علاوه بر اينكه يك فعاليت هنري است جنبه تفريحي نيز دارد كه تاثيرات آن را دو چندان مي‌كند.

"پيمان رستمي"، افزود: نوجوانان ديدن فيلم و هنر سينما را دوست دارند و اين جشنواره ما را با هنر سينما بيشتر آشنا مي‌كند.

بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلمهاي كودكان و نوجوانان از يكم تا پنجم تير با اكران ‪ ۲۷۲‬فيلم از ‪ ۳۹‬كشور خارجي در همدان برگزار مي‌شود.
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن