تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه مباركه خواستار شد اقدام فوري دولت براي رفع گراني


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه مباركه خواستار شد اقدام فوري دولت براي رفع گراني
خبرگزاري فارس: امام جمعه مباركه گفت: دولت بايد با نظارت مستمر بر قيمت‌ها هرچه سريع‌تر اقدامي به منظور رفع مشكل گراني در كشور انجام دهد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مباركه، عباس رحيمي بعدازظهر امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان مباركه با بيان اينكه ادامه گراني هاي اخير نارضايتي عمومي را در پي دارد، اظهار داشت: دستگاه‌هاي نظارتي بايد خود را تقويت كرده و به طور مستمر بر قيمت ها نظارت داشته باشند.
وي افزود: نرخ رسمي تورم 5/19 درصد است، اما اين نرخ در كشور به طور غيررسمي گاهي به 40 يا 50 درصد هم مي رسد كه در چنين شرايطي دشمن در صدد تفرقه افكني بين دولت و ملت است.
امام جمعه مباركه با اشاره به گراني و حذف يارانه از بعضي كالاهاي اساسي مانند پودر شستشو بيان داشت: در شرايط فعلي حذف يارانه بعضي از كالاها مانند پودر شستشو كار صحيحي نيست و دولت بايد پول خود را صرف سرمايه‌گذاري‌هاي كلان كرده و از اين طريق برخي از مشكلات را حل كند.
وي تلاش رئيس جمهور براي پايين نگه داشتن قيمت بنزين و عدم عرضه بنزين آزاد را ارزشمند دانست و اضافه كرد: با وجود تلاش‌هاي دولت در اين زمينه، مردم از برخي عملكرد هاي دولت ناراضي هستند.
رحيمي افزود: مسئولان بايد به نيازهاي مردم و مستضعفين توجه داشته و آنها را برطرف كنند و بهانه‌اي براي تخريب دولت به دست دشمنان و افراد نادان ندهند.
وي به تلاش‌هاي زباني مسئولان براي ايجاد آرامش بين مردم اشاره كرد و گفت: برخي از مشكلات مردم با صحبت كردن مسئولان مربوطه با آنان حل مي شود. همچنين نمايندگان مجلس و فرمانداران موظفند معضلات جامعه را منتقل كرده و به گوش مسئولان كشوري برسانند.
انتهاي پيام/م
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن