تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815606796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش شدید جادوگر به ادعای آبی ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: پس از اتفاقات رخ داده بر سر مزار پیشکسوتان استقلال،در فضای مجازی بعضی از صفحه های منتسب به هواداران استقلال، پست های تندی را علیه علی کریمی منتشر کردند و از کلمه ای علیه کریمی استفاده کردند که روزی رسانه ها مدعی بودند آن را محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس خطاب به علی کریمی گفته است.

این گروه اعتقاد داشتند کریمی عامل تحریک فرد یا افرادی بوده که باعث شدند به بهشت زهرا (س) بروند و آن اقدام غیر انسانی را انجام دهند.

 این اتفاقات باعث شد تا علی کریمی در کانال شخصی اش واکنش تندی به این ادعاها نشان دهد؛ او نه تنها علیه بعضی هواداران استقلال بلکه علیه مدیرعامل سابق قرمزها هم موضع گیری کرد.

کریمی ابتدا چنین متنی را منتشر کرد: «اگر این آدم هایى که میان شناسنامه خانوادگى خودشون رو وا میکنن و ادعا میکنن من ام‌الفساد هستم، در جوابشون فقط این جمله را میگم؛ در مقابل شما بى هویت ها افتخار می کنم به ام الفساد بودنم.»کریمی در ادامه متن دیگری هم منتشر کرد: «همون کسى که به من این حرف را زد الان یک پرونده قطورى داره که نمی دونم عمر قد میده به اون رسیدگى کردن یا نه!!! خدا جای حق نشسته فقط دیر و زود داره.»
 
 
واکنش شدید جادوگر به ادعای آبی ها







۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن