تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804620192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرازی: اصلاح‌طلبان گزینه دیگری ‌غیر از روحانی به نظرم ندارند/نبود آقای احمدی‌نژاد معادله را پیچیده‌تر و چند مجهولی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: خرازی: اصلاح‌طلبان گزینه دیگری ‌غیر از روحانی به نظرم ندارند/نبود آقای احمدی‌نژاد معادله را پیچیده‌تر و چند مجهولی کرد
رئیس حزب ندای ایرانیان با اشاره به برخی انتقادات به عملکرد دولت یازدهم گفت: فکر نمی‌کنم این انتقادات سبب شود اصلاح‌طلبان گزینه دیگری را غیر روحانی انتخاب کنند.
به گزارش نامه نیوز٬ سید محمد صادق خرازی امروز در نشست خبری حزب ندای ایرانیان(شعبه زنجان) با اشاره به اینکه امنیت مهمترین دغدغه آحاد مردم جهان است٬ اظهار داشت: نعمت امنیت نعمتی است که خداوند در ضمیر زندگی انسانها قرار داده است.

وی با بیان اینکه اگر کنشگران سیاسی قدر نعمت امنیت را ندانند معلوم نیست چه اتفاقی بیافتد٬ افزود: کشور ما امروز یکی از امن‌ترین و منحصرد به فردترین کشورهای جهان است زیرا اگر امروز نگاه کنید کشورهای اطراف عراق، سوریه، یمن، پاکستان، افغانستان، روسیه، اروپا، لندن، مادرید، پاریس، بروکسل، نیویورک؛ هیچ جای دنیا دیگر امن نیست.

رئیس حزب ندای ایرانیان ابراز کرد: امنیت مهمترین دغدغه زندگی بشر امروز بوده و این امنیت در ایران فراهم آماده از تلاش جمعی و بی‌تکلف بهترین فرزندان این کشور برادران بسیج و سپاه است و کاری که در امنیت کشور کرده‌اند قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست، قدرش را باید دانست.

وی با بیان اینکه ما معمولا قدر چیزهایی را که نداریم می‌خوریم و قدر چیزهایی که داریم نمی‌دانیم٬ بیان کرد: امیدوارم جامعه مدنی به گونه‌ای باشد که نعمت‌ها و داشته‌های خود را درک کند.

خرازی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه در انتخابات سال آینده آیا حزب ندا به گزینه‌ای غیر روحانی هم می‌اندیشد؟ گفت: این طبیعی است که ما باید ارزیابی از عملکرد دولت آقای روحانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کنشگران سیاسی در اصلاحات الان به گونه‌ای هستند که همه می‌خواهند چشم بسته آقای روحانی و دولت آقای روحانی را تایید کنند٬ افزود: ما عملکرد دولت آقای روحانی را در بعضی جهات تایید می‌کنیم و در بعضی جهات نقد داریم.

رئیس حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه طبیعی است که قبل از انتخابات عقل جمعی نیروهای ندا تصمیم می‌گیرد که در کجا باید بایستند٬ ابراز کرد: برداشت من این است که اگر آقای روحانی باشند و مشکلی نداشته باشند حزب ندا به آقای روحانی به عنوان یک گزینه مهم نگاه می‌کند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد گزینه‌های مدنظر حزب ندا نیز گفت: طبیعی است که گزینه‌های دیگری هم وجود دارد ولی هنوز روی آنها فکر نکرده‌ایم.

رئیس حزب ندای ایرانیان در مورد احتمال حضور محمد جواد ظریف در انتخابات سال آینده نیز گفت: تا زمانی که آقای روحانی باشند آقای ظریف نمی‌آیند.

وی به انتقادات اصلاح طلبان از دولت روحانی و اینکه آیا این انتقادات سبب انتخاب گزینه دیگری غیر از آقای روحانی برای انتخابات سال آینده باشد، گفت: فکر نمی‌کنم این انتقادات سبب شود اصلاح‌طلبان گزینه دیگری را غیر روحانی انتخاب کنند.

خرازی به نقاط قوت دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم گام بزرگی در سیاست خارجی برداشتند و قطار تحریم‌ها را متوقف کردند و جلوی زیانهای اقتصادی سنگین را گرفتند و باب گفت‌وگو را با جهان باز کردند و از فرصت طلایی جمهوری اسلامی به بهترین نحو بهره‌برداری کردند و اینها سبب می‌شود کارنامه دولت یازدهم در برخی زمینه‌ها نمره قبولی بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در کنار اقدامات بین‌المللی گام‌های منطقه‌ای مهمی برداشتند، تصریح کرد: در همین واقعه کودتای ترکیه دولت ایران در کنار دولت ترکیه ایستاد در حالی که در سالهای اخیر با ترکیه فاصله پیدا کرده بودیم.

رئیس حزب ندای ایرانیان سفر وزیر خارجه را به ترکیه از گامهای استراتژیک آقای روحانی ارزیابی کرد و گفت: این سفر نشان دهنده شناخت آقای روحانی از فعل و انفعالات سیاست خارجی است و می‌توان گفت دولت یازدهم بحران شناخت و بحران معرفت ندارند چرا که شناخت یکی از مسائل مهم در سیاست خارجی مطرح است.

وی در مورد اختلافات بین شورای سیاستگذاری و شورای هماهنگی اشاره کرد و گفت: این اختلافات بیشتر سهم خواهی است، نه کسانی که دنبال سهم‌خواهی هستند رفتارشان دموکراتیک است و نه آن کسانی که نفوذ بیشتری برای خود در شورا برای خود رقم زده‌اند؛ ما برای چرخه دموکراسی نیازمند سازوکارهای جدید هستیم و بزرگان اصلاحات برای ماندگار شدن فرهنگ دموکراتیک و دموکراسی در ایران حتما گامهای جدی و استراتژیک باید بردارند، اگر گامهای استراتژیک بردارند می‌توان سازوکارهای جدید تعریف شود.

خرازی افزود: امروز اصلاحات نیازمند گامهای جدیدی در عرصه فرماندهی و مدیریت همه کنشگران و نیروهای اصلاح طلب است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آقای روحانی چه نکات برجسته‌ و مثبتی از عملکرد دولت خود را انتخابات آینده مطرح می‌کند، تصریح کرد: آقای روحانی در سیاست خارجی می‌تواند نمره قابل قبولی بگیرد ولی در مورد مسائل داخلی ناچار است توجیحات و توضیحات بیشتری به مخاطبین خود بدهد.

رئیس حزب ندای ایرانیان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه آیا اصلاح‌طلبان نگران این نیستند که مانند دور دوم انتخابات مجلس و ریاست مجلس توفیق چندانی کسب نکنند، گفت: دور دوم انتخابات و انتخابات ریاست مجلس متفاوت بود و عقل جمعی اصلاح‌طلبان و دولتی که همپیمان اصلاح‌طلبان بودند به آقای لاریجانی رای دادند هر چند که اصلاح‌طلبان در دور اول مجلس نیز در شهرستان‌ها رای بالایی به دست نیاوردند ولی تهران با شهرستانها متفاوت بود.

وی از گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات سال آینده اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: یک جریانی در اصولگرایان در سطح بالای کشور اتحاد اصولگرایان را دنبال می‌کنند و اگر اصولگراها هم به یک انتخاب واحد برسند و اصلاح‌طلبان نیز در نهایت به یک گزینه می‌رسند که برداشت من این است که شرایط پیچیده خواهیم داشت و باید دید در دو سه ماهد آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

خرازی با بیان اینکه با خارج شدن احمدی‌نژاد از صحنه انتخابات یک مقداری انتخابات ریاست جمهوری چند مجهولی می‌شود، ابراز کرد: اگرچه من معقتدم برخلاف اینکه می‌گویند آقای احمدی‌نژاد رای بالایی داشت بیشتر فضاسازی و فرافکنی بود؛ اینطور نیست طبق نظرسنجی‌های ما رای آقای احمدی‌نژاد از رای آقای روحانی پایین است و موقعیت آقای احمدی‌نژاد بیشتر فضاسازی و فرافکنی بود.

وی گفت: نبود آقای احمدی‌نژاد معادله را پیچیده‌تر و چند مجهولی کرد.


منبع: تسنیم


۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن