تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820475230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس از عملکرد ورزشکاران المپیک و پارالمپیک تقدیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
مجلس از عملکرد ورزشکاران المپیک و پارالمپیک تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» ، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 4 مهر) قوه مقننه بیانیه 158 نماینده مجلس در تقدیر از عملکرد ورزشکاران ایرانی در المپیک و پارالمپیک را قرائت کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
حضور پرشور در صحنه های هشت سال دفاع مقدس و درخشش جوانان این مرزو بوم در میادین علمی و ورزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیام آور آینده ای روشن و امیدبخش و بالندگی نظام برآمده از اسلام ناب محمدی (ص) در این سرزمین است.
اینک در پایان رویدادهای مهم ورزش المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و به مناسبت حمایت از قهرمانان و پهلوانان و حضور بانوانی که نشاط و موفقیت زنان ایرانی را همواره با اصالت های دینی و فرهنگی به نمایش گذاشتند، بر خود فرض می دانیم از تلاش های ارزنده و زحمات طاقت فرسای ورزشکاران و مربیان سختکوش آنان و همچنین برنامه ریزی خوب وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی و مدیران ورزشی تقدیر و تشکر کنیم.
مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف در خصوص درگذشت قهرمان ملی پوش و جانباز سرافراز کشور آقای بهمن گلبارنژاد که در مسابقات دوچرخه سواری پارالمپیک ریو جان به جان آفرین تسلیم کرد و موجب تألم جامعه ورزش شد، این موضوع را به کاروان شهدای منا و خانواده محترمشان تسلیت می گوییم.
همچنین مراتب قدردانی و سپاس خود را از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که همواره با پیام های دلگرم کننده مشوق و پشتیبان معنوی فرزندان این مرزوبوم در میادین ورزشی بوده اند، اعلام می کنیم.
[ مشاهده متن کامل خبر مجلس از عملکرد ورزشکاران المپیک و پارالمپیک تقدیر کرد در خبرگزاری تسنیم ]

مجلس از عملکرد ورزشکاران المپیک و پارالمپیک تقدیر کرد






پنجشنبه ، ۱۵مهر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن