تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817000846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تصویری از کنسرت خیریه «میترا»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: برترین ها: به دست‌هایت نگاه کن. فهرست کوتاهی از کارهایی را که با این دست‌ها، با انگشتانتان می‌توانید انجام دهید در ذهنتان مرور کنید. اصلاً با هم مرور کنیم؛ همین گرفتن مجله در دست.
 
به این فکر کنید که شما یکی از هفت میلیارد نفر انسان روی زمین هستید با دستانی که می‌توانند چیزی را بین انگشتانشان نگه دارند. فکر می‌کنید آن عده دیگر که دستانشان با دستان شما متفاوت است چه کارهایی می‌توانند انجام دهند؟
 

اگر جای من بودی و روز جمعه نهم مهرماه نودوپنج در موسسه آینده برتر حضور داشتی، می‌توانستی به خودت افتخار کنی که تماشاگر کنسرت میترا هستی. البته هنوز هم می‌توانی به خودت افتخار کنی. افتخار کن که در کشوری زندگی می‌کنی که میترا و میتراهایی هستند که می‌توانند الگوی تو باشند برای آفریدن همه چیز از هیچ، برای شادمانه زیستن، برای انسان بودن. افتخار کن در جهانی زندگی می‌کنی که هزاران هزار میترایی در آن نفس می‌کشند که در وجودشان بی‌کرانگی خالق و شکنندگی مخلوق را توامان به نمایش می‌گذارند.
 

پنجاه نفر در فضایی صمیمانه و سرشار از شگفتی و شور، سالن موسسه آینده برتر را پر کرده‌اند. نهم مهرماه نودوپنج قطعاً در یاد و خاطره تک تک این افراد خواهد ماند، این را در چشمانشان می‌توان دید. میترا سلطانی، دختری بیست‌وهفت ساله است که معلولیت را با محدودیت اشتباه نگرفته است. تمام صندلی‌های سالن پر شده و برنامه ساعت پنج‌وسی دقیقه بعد از ظهر شروع می‌شود.
 

خانم شیخان، از دوستان میترا، او و مادرش- مریم سلطانی- را معرفی می‌کند. مریم سلطانی زنی است مبتلا به بیماری دیستروفی ماهیچه‌ای دوشن، که با همتی مثال زدنی توانسته لیسانس روانشناسی بگیرد و به‌عنوان مشاور در بهزیستی مشغول به‌کار شود. بیماری دوشن، شایع‌ترین و شدیدترین نوع از بیماری‌های دیستروفی ماهیچه‌ای و ژنتیکی است. از عوارض اصلی این بیماری تحلیل و نابودی ماهیچه‌های ارادی (که در کنترل بدن نقش حیاتی دارند) است که در مواقع شدید نهایتاً منجر به عدم توانایی در راه رفتن، ۹۶٪ معلولیت و مشکلات تنفسی می‌شود. مریم این‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد، نقاش و تذهیب‌کار هم هست و حالا به دخترش میترا کمک می‌کند تا هنرش را به همگان معرفی کند.
 

میترا علی‌رغم اینکه انگشت‌های ضعیفی دارد، اما ارگ را خوب می‌نوازد و خوب‌تر از نواختنش می‌خواند. برنامه با قطعه -ای انسان‌ها- شروع می‌شود و در ادامه قطعاتی از موسیقی کلاسیک جهان و موسیقی نوستالژیک ایرانی اجرا می‌شود. جمعیت از توانایی و تبحر میترا به‌وجد آمده‌اند و با هم‌خوانی ترانه‌ها، انرژی مثبت سالن را صدچندان می‌کنند. قطعه -ای ایران- آخرین قطعه برنامه است. تک تک اجراها سراسر سرشار از امید است. این کنسرت، تبلور همان چیزی است که "آینده برتری‌ها" به آن ایمان دارند.
 

"آینده برتری‌ها" بر این باورند که توانایی، صرفاً به سلامت جسمی افراد باز نمی‌گردد، ما باید ذهن و باور داشته باشیم. در همین راستا پروژه‌ای به نام "تولد یک باور" کلیده زده شد تا طی آن افراد به ظاهر کم‌توان که استعداد خاصی دارند یا در زمینه‌ای به موفقیت دست یافته‌اند، بتوانند کار، هنر و یا توانایی خود را عرضه کنند. آینده برتر پل ارتباطی این افراد با مخاطب است.
 

در آخر برنامه خانم مریم سلطانی از خودش و اهدافش برای دخترش می‌گوید، این که می‌خواهد میترا را همه دنیا ببینند و توانایی آن‌ها به‌عنوان یک تیم، در معرض دید همگان قرار گیرد و از موسسه آینده برتر به‌خاطر ایجاد این فرصت و تبدیل این آرزو به امیدی تازه تشکر می‌کند.
 

گزارش سیب سبز از کنسرت خیریه میترا
 
 

گزارش سیب سبز از کنسرت خیریه میترا
 
 

گزارش سیب سبز از کنسرت خیریه میترا

 

گزارش سیب سبز از کنسرت خیریه میترا

 

گزارش سیب سبز از کنسرت خیریه میترا

 

گزارش سیب سبز از کنسرت خیریه میترا












۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن