تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معضل زباله مازندران دغدغه‌ای ملی تلقی شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حسین نیازآذری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری نشست شب گذشته مجمع نمایندگان استان مازندران با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: در این نشست اعضای مجمع با معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و گفت وگویی داشتند و در این نشست دغدغه‌های زیست محیطی استان با رییس سازمان محیط زیست در میان گذاشته شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعضای مجمع در تمامی حوزه های مرتبط با محیط زیست با یکدیگر اشتراک نظر دارند و معتقدند معضل زباله مشکل اصلی کلان شهر مازندران است بر این اساس تلاش برای مدیریت پسماند از دغدغه های اساسی نمایندگان استان به شمار می رود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: در این دیدار از معاون رییس جمهور خواستیم که معضل زباله مازندران را مساله ای ملی تلقی کرده و برای مدیریت پسماند، هیات دولت و شخص رییس جمهوری ورود کرده و اعتبارات مکفی برای بازیافت زباله اختصاص دهند، در همین زمینه از اینکه تعهدات و مصوبات دولت درباره مدیریت پسماند استان اجرایی نمی شود انتقاد شد.

عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس دهم مخاطرات زیست محیطی جریان انتقال آب دریای مازندران به سمنان را از دیگر موضوعات جدی این نشست برشمرد و گفت: مراتب اعتراض شدید سمن‌ها، نخبگان، تشکل های زیست محیطی و شبکه های اجتماعی استان را به رییس سازمان محیط زیست منتقل کردیم و  مخالفت جدی افکار عمومی را دراین خصوص گوشزد کردیم.

وی افزود: در این جلسه معاون رییس‌جمهور متعهد شد از منافع زیست محیطی استان مازندران دفاع کند و دغدغه‌های  فعالان محیط زیست را در قبال طرح انتقال آب دریای خزر مدنظر قرار دهد و همسو با دوستداران محیط زیست مخالف جریان انتقال آب دریای خزر باشد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی تبادل نظر و سیاستگذاری برای استقرار صنایع سازگار با محیط زیست را از دیگر مباحث این نشست عنوان و تصریح کرد: نمایندگان مازندران از سازمان محیط‌زیست خواستند سرمایه گذاران و کارآفرینان را در اجرای طرح های توسعه همراهی کند.

۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن