تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820080288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسخره‌کردن دونالد ترامپ در رسانه‌های اجتماعی/هشتگ کاربران علیه ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مسخره‌کردن دونالد ترامپ در رسانه‌های اجتماعی/هشتگ کاربران علیه ترامپ
نیویورک‌تایمز اشاره کرده بود که ترامپ تقریبا به مدت دو دهه از پرداخت مالیات بر درآمد طفره رفته بود. کاربران توئیتر برای مسخره کردن ترامپ هشتگی را تحت عنوان آخرین باری که ترامپ مالیات پرداخت کرده به راه انداخته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : سروس بین‌الملل- گزارش اخیر روزنامه «نیویورک تایمز» نزدیک به دموکرات‌ها درباره فرار مالیاتی دونالد ترامپ در دهه ۹۰ میلادی باعث شد تا بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نامزد جمهوریخواهان را مورد تمسخر قرار دهند. 


به گزارش آفتاب‌نیوز، نیویورک‌تایمز اشاره کرده بود که ترامپ تقریبا به مدت دو دهه از پرداخت مالیات بر درآمد طفره رفته بود. کاربران توئیتر برای مسخره کردن ترامپ هشتگی را تحت عنوان آخرین باری که ترامپ مالیات پرداخت کرده به راه انداخته‌اند. 



مسخره‌کردن ترامپ در رسانه‌های اجتماعی/هشتگ کاربران علیه ترامپ



نیویورک‌تایمز گزارش داده بود که ترامپ به مدت ۱۸ سال به دلیل اعلام ضرر ۱ میلیارد  دلاری اش در سال ۱۹۹۵ میلادی با استفاده از مهارتی که نسبت به قانون مالیاتی امریکا داشته از پرداخت مالیات بر درآمد فرار کرده است امری که می‌تواند بر افکار عمومی امریکا تاثیرگذار باشد و در انتخابات به ضرر او تمام شود.


دموکرات‌ها این موضوع را بمبی سیاسی در انتخابات پیش‌روی امریکا خوانده‌اند در حالی که طرفداران ترامپ از جمله «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک ترامپ را یک نابغه اقتصادی دانسته‌اند که می‌داند چگونه باید طبق قوانین امریکا رفتار کند. 


برخی از کاربران نیز با زندگی زناشویی ترامپ شوخی کرده‌اند و نوشته‌اند زن بعدی او هنوز به دنیا نیامده است که اشاره به ازدواج های متعدد نامزد جمهوریخواهان داشته است. 




۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن