تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805109758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار تابش به اصلاح‌طلبان: اختلافات را به‌گونه‌ای بازتاب ندهید که نورافکن رقبا به سمت ما روشن شود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: هشدار تابش به اصلاح‌طلبان: اختلافات را به‌گونه‌ای بازتاب ندهید که نورافکن رقبا به سمت ما روشن شود
همه اصلاح طلبان باید آن دوران سخت را در نظر بگیرند و اگر آن دوران سخت در اقلیت بودن را در نظر بگیرند قطعا این اختلافات را نیز کنار می گذارند.
 نایب ریس فراکسیون امید نسبت به پررنگ‌تر شدن اختلافات در جبهه اصلاحات هشدار داد و گفت: اصلاح‌طلبان باید دورانی را که از مدار قدرت خارج بودند و در اقلیت قرار داشتند را به یاد بیاورند و خیلی غره نشوند.

محمدرضا تابش در گفت و گو با خبرآنلاین درمورد  اینکه برخی احزاب اصلاح طلب معتقدند که در شورای عالی اصلاح طلبان پدرسالاری زیاد است و رگه های اختلاف در این شورا زیاد شده است، گفت: وقتی انسان در مدار قدرت قرار می گیرد اگر مراقبت و مواظبت نکند ممکن است دچار ضعف حافظه شود و دوران سخت در اقلیت بودن را فراموش کند و تصمیمی بگیرد که از سر غرور  و نخوت باشد که قطعا این تصمیم به ضرر آنها خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این شرایط رقبا تمام و کمال همت خودشان را به کار می‌گیرند که ضعف ها را ببینند و نورافکن هایش را روشن کنند تا آن ضعف ها را برجسته کنند. خود اصلاح طلبان نباید مسائل و مواردی را بازتاب دهند که نورافکن‌های رقبا نسبت به ما روشن شود گرچه ما معتقدیم رقباء نیز نباید از مدار انصاف خارج شوند.

تابش ادامه داد: ما اصلاح طلبان باید دورانی را که از مدار قدرت خارج بودیم و در اقلیت بودیم را به یاد بیاوریم و خیلی غره نشویم که در مسند قدرت هستیم چراکه قدرت وقتی ماندنی است که محض رضای خدا و برای بندگان خداوند کار کنیم.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار انتخابات شوراها و ریاست جمهوری زمین تا آسمان با وضعیت انتخابات مجلس متفاوت است یعنی از فرآیند اجراء تا نظارت با هم متفاوت هستند. در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان طرف ماست و در انتخابات شوراها نمایندگان مجلس نظارت می کنند و ما باید متناسب با این تغییراتی که در برگزاری و نظارت این انتخابات است تشکیلاتی را پیش بینی کنیم که این تشکیلات به کار سرعت دهد و بتواند با قاطعیت و انسجام و بهره گیری از نظرات متخصصین، کاندیداهایی در رشته های مختلف و تخصص های گوناگون معرفی کنیم که به نتیجه مطلوب برسیم و تمامی هم و غم ما نیز طراحی این تشکیلات است.

وی ادامه داد: در این تشکیلات ما اولویت را به انتخابات شوراها داده ایم، در واقع تشکیلاتی را که برای انتخابات شوراها در نظر گرفته‌ایم انتخابات ریاست جمهوری را نیز هدایت می کند.

نماینده مردم اردکان در خانه ملت بیان کرد: این تشکیلات نسبت به گذشته تغییر پیدا می کند و طبیعی است که عده ای حذف و عده‌ای نیز اضافه شوند، هدف ما نیز جلب نظر و مشارکت همه طیف ها و گروه‌ها است و خوشبختانه هیاتی نیز دراین زمینه شکل گرفته است که در حال گفت و گو با طرفین قضیه است که این تشکیلات را برقرار کند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که صد در صد وفاق ایجاد شود و قطعا به اجماع حداکثری خواهیم رسید حال ممکن است ده درصد هم قبول کنند و یا رد کنند که از نظر ما مشکلی نیست، باید ببینیم وزن آنها چقدر است و تا چه اندازه پایگاه اجتماعی دارند و حرفشان چیست .

تابش تاکید کرد: همه اصلاح طلبان باید آن دوران سخت را در نظر بگیرند و اگر آن دوران سخت در اقلیت بودن را در نظر بگیرند قطعا این اختلافات را نیز کنار می گذارند.

وی در مورد اینکه چرا برخی افراد بر این طبل اختلاف می کوبند در حالیکه کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان روحانی است ،گفت:شاید دید افراد، مقداری در تحلیل قضایا متفاوت باشد و اصلا بحث سهم خواهی نیز مطرح نیست.


تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - 03 October 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن