تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج مسابقات قایقرانی تورينگ و كيندر بوت اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نتایج مسابقات قایقرانی تورينگ و كيندر بوت اعلام شد
مسابقات قهرمانی استان تهران در رشته کیندر بوت و توری به مناسبت هفته دفاع مقدس در دریاچه آزادی برگزار و نتایج رقابتها اعلام شد.

نتایج مسابقات قایقرانی تورينگ و كيندر بوت اعلام شد
به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات فستیوال قهرماني استان تهران در رشته تورينگ و كيندربوت در بخش آقايان به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز  در دریاچه آزادی و در سه رده سنی نوجوانان,جوانان و بزرگسالان برگزار شد و اکنون به پایان رسید.


این رقابتها در مسافتهای ۲۰۰ و ۵۰۰ متردد بخش مردان انجام شد و مسابقات بانوان تازه آغاز شده است.


نتایج :


در مسافت 500 متر تورينگ جوانان  متين طايفه مقام اول، سپهر نعمتي مقام دوم و علي كريمي مقام سوم را کسب کرد.همچنین همین مسافت  در رده سنی بزرگسالان برگزار شد که پاروزنان ،مهدي كاكايي مقام اول ، محمود شيرين آبادي مقام دوم و مهدي شيرين آبادي مقام سوم را از آن خود کردند.
 
در مسافت 200 متركيندربوت نوجوانان آريو ميلاد  مقام اول، برديا پارسامحتشم مقام دوم كيان محمدزاده مقام سوم را به دست آورد و در مسافت 500 متر تورينگ در رده سنی  بزرگسالان سجاد فرشچي مقام اول،حسين درويش مقام دوم ،و مهران ميكائيلي مقام سوم را احراز نمودند.


در مسافت 500 متر تورينگ بالاي 50 سال مهدی صفاري مقام اول، سيد محمد امين شيخ مندي  مقام دوم و حسين رحيمي مقام سوم را به دست آوردند.







۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن