تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818752057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقاضا بر عرضه سهام سبقت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تقاضا بر عرضه سهام سبقت گرفت
معامله‌گران بورس تهران روزگذشته شاهد پيشي گرفتن خودرويي‌ها و گروه فلزات اساسي همزمان با متعادل شدن معاملات قندي‌ها و جابه‌جايي‌ معامله‌گران نوسان‌گير در گروه‌هاي پيشرو بودند.


شاخص كل قيمت و بازده نقدي بورس تهران در پايان معاملات ديروز با افزايش 157 واحدي به رقم 77 هزار و 300 واحد رسيد. شاخص كل هم‌وزن نيز با 69 واحد افزايش عدد 15 هزار و 60 واحد را براي خود ثبت كرد. بر اساس اين گزارش، معاملات سهام در نماد معاملاتي سه شركت گروه سايپا با 53 واحد، فولاد مباركه با 36 واحد و ايران خودرو با 28 واحد افزايش بالاترين تأثير مثبت را بر محاسبه شاخص كل بورس به نام خود ثبت كردند.

در مقابل معاملات سهام در نماد معاملاتي سه شركت صنايع پتروشيمي خليج‌فارس با 9 واحد، سرمايه‌گذاري آتيه دماوند با هشت واحد و پتروشيمي مبين با پنج واحد كاهش بالاترين تأثير منفي را بر برآورد اين نماگر به دوش كشيدند. همچنين ارزش كل معاملات ديروز بورس تهران به بيش از 209 ميليارد تومان بالغ شد كه ناشي از دست به دست شدن بيش از يك ميليارد سهم و اوراق مالي قابل معامله طي 86 هزار و 50 نوبت دادوستد بود. روز گذشته بازار سهام بازاري به نسبت پرحجم‌تر از روز سه‌شنبه بود كه حاكي از سبقت تقاضا از عرضه سهام همسو با افزايش اميدواري‌ها نسبت به رشد بازار در نيمه دوم امسال بود؛ بازاري كه براي حضور پررنگ‌تر در روزهاي آينده با اميدواري گام‌هاي خود را محتاطانه برمي‌دارد.




تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن