تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815479089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریستن استوارت بهترین بازیگر این نسل است!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله دنیای تصویر: الیویه آسایاس امسال در جشنواره کن با فیلم ترسناک «خریدار شخصی» جایزه بهترین کارگردانی را برد. فیلمی که در جشنواره توسط منتقدان هو شد اما در نهایت توانست نظر هیئت داوران را جلب کند. «خریدار شخصی» در نوبت نمایش قرار دارد و از سوی دیگر همکاری با رومن پولانسکی دوباره نام آسایاس را بر سر زبان‌ها انداخته است.
 

کریستن استوارت بهترین بازیگر این نسل است!



آسایاس روز گذشته در حاشیه نمایش فیلمش در جشنواره زوریخ با رسانه‌ها از همکاری با کریستن استوارت در دو فیلم  «ابرهای سنت ماری» و «خریدار شخصی» گفت:

« کریستین استوارت بهترین بازیگر زن نسل خودش است و دامنه‌ای بی‌نهایت بزرگتر از تمام همنسلانش دارد. ترکیب عمق درونی و غریزه و استعداد بداهه‌اش او را از همه جدا می‌‌کند. هم‌چنین درک بالایی از سینما دارد که باعث شده تا اعتقاد داشته باشم کارگردان موفقی هم خواهد بود.»

هم‌چنین آسایاس در پاسخ به سوالات درباره‌ی همکاری با رومن پولانسکی در «بر اساس یک داستان واقعی» هم اشاره کرده که:  «وقتی پولانسکی بهم نوشتن فیلمنامه را پیشنهاد کرد، ابتدا مردد شدم. چون آخرین بار بیست سال پیش بود که برای فیلمساز دیگری فیلمنامه نوشتم. اما فکر می‌‌کنم که در پایان به تجربه‌ای رضایت‌بخش برای هر دویمان تبدیل شد.»

فیلمبرداری تریلر جدید پولانسکی در ماه نوامبر آغاز می‌شود و با وجود زمان تولید محدود، تلاش بر این است که اولین نمایش فیلم در جشنواره کن آینده باشد.




۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن