تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797965388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 150 دانشگاه میزبان جشنواره فیلم مقاومت شدند/ حضور فایز قزق در پردیس ملت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیش از 150 دانشگاه میزبان جشنواره فیلم مقاومت شدند/ حضور فایز قزق در پردیس ملت
همزمان با جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بیش از 150 دانشگاه در 32 استان کشور میزبان این جشنواره شدند.


به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ بیش از 150 دانشگاه در استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، یزد میزبان دانشجویی جشنواره مقاومت می شوند.


10 عنوان فیلم با موضوع شهدای مدافع حرم در بیش از 150 دانشگاه کشور اکران می شود.

به  گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ عناوین این آثار به این ترتیب است:  


ردیف نام فیلم نام کارگردان نام تهیه کننده 1 رد پای فرشته ناصر نادری ناصر نادری 2 ققنوس جمشید بیات ترکی مرکز مستند سوره 3 خالد و مجتبی روح الله رفیعی روایت فتح 4 فرمانده محمد هادی نعمت الهی شبکه افق 5 برادران مهدی نقویان مهدی نقویان 6 پل امیر حسین نوروزی مرتضی شعبانی 7 بی جی وحید فراهانی سازمان هنری رسانه ای اوج 8 فرمانده جواد روح الله رفیعی روایت فتح 9 بازگرد ماریا ماوتی ماریا ماوتی 10 با مرگ زندگی وحید فراهانی سید هاشم موسوی


به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ در پی تجربه موفق برگزاری جشنواره در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در دوره سیزدهم امسال هم این رویداد سینمایی با همکاری بسیج دانشجویی برای برگزاری در دانشگاهها طراحی شد و با توجه به موضوع مهم شهدای مدافع حرم ستاد برگزاری این جشنواره در نظر دارد منتخبی از آثار شهدای مدافع حرم را برای اکران در دانشگاهها ارائه دهد. منتخبی از فیلم های شهدای مدافع حرم در اکران دانشجویی به نمایش در می آیند.

حضور فایز قزق بازیگر نقش اول فیلم فانی و برباد رفته به کارگردانی نجدت انزور در جشنواره مقاومت
فایز قزق کارگردان و بازیگر مطرح تئاتر و سینمای سوریه برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به ایران آمد و او همچنین، بازیگر فیلم جدید نجدت انزور فیلمساز سوری است که با عنوان "فانی و از هم گسیخته" در این رویداد سینمایی حضور دارد. او امروز در کنفرانس خبری جشنواره که ساعت 15 در محل جلسات نقد و بررسی در پردیس ملت(مثب 1) برگزار می شود شرکت می کند.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: فایز قزق کارگردان و بازیگر تئاتر و سینمای سوریه است که در سال 1959 در شهر لاذقیه به دنیا آمد. تحصیلات عالیه خود را در سال 1981 در انگلستان به پایان برد و از ان زمان تا کنون علاوه بر پژوهشهای مختلف و تدریس در دانشگاه به تالیف تعداد زیادی نمایشنامه، کارگردانی نمایشنامه و فیلم  پرداخته است.

فایز قزق نام و چهره دیرآشنای سینما و تلویزیون عرب است که در کارنامه حرفه‌ای خود کارگردانی بیش از 20 تئاتر پرمخاطب ، ایفای نقش در بیش از 40 نمایش، ایفای نقش در تعداد زیادی از فیلمهای سینمایی را داشته است.

همچنین ایفای  نقش برجسته در سریالهای پر طرفداری مانند باب الحاره،  عمر الخیام، فرزندان الرشید، شهرزاد، الحجاج، پاره نور،  نفرت خاک،  درخت نارنج  و غیره نمونه‌ای از هنرمندی این پیشکسوت است.

بر پایه این خبر، قزق در فیلم جدید نجدت انزور نقش ابوالولید، امیر داعشی  را با هنرمندی تمام ایفا کرده است. ابوالولید  رهبر گروهک تروریستی است که تصویر شفافی از سران داعش بیماران جنسی قرن و آنچه در سرزمین سوریه و بلاد یاسمین رخ می‌دهد به نمایش می‌گذارد. تروریسمی که کشورهای منطقه به نقطه خونین جهان تبدیل کرده است. حکومت داعشی  ابوالولید  در این فیلم مشغول سوزاند کتاب ها و کل تاریخ و فرهنگ سوریه است. فرهنگ و تاریخی که با هیچ خشونتی نابود نمی‌شود و آفتاب پشت ابر نمی‌ماند.

در این فیلم رنج زنان سوریه در زندانهای حکومت مغول عصر  به تصویر  کشیده می‌شود و رنج مردانی که در برابر چشم خود تجاوز به حرمت انسانی زنان و مادران خود را می بینند و تا پای جان به دفاع برمی‌خیزند و لشکرها را به حرکت در می‌آورند. این فیلم تعبیر صادقانه‌ای از  زنان  و مردان سوری و هراس  جان و ناموس آنها را به تصویر میکشد که در برابر تیغ و زنجیر و وحشی‌گریاین تاتار می‌ایستند و جان می ‌بازند تا از خاک و عفت خود پاسداری کنند.  عفت  جانهای  آزاده‌ای که دست هیچ فاسدی به آن نمی‌رسد حتی اگر قفس تن به تاراج رود.

در این فیلم جنون جنسی داعش و رهبران آن و انگیزه های اغلب این گروهک تروریستی که مانند وبا در منطقه گسترده شده است بخوبی به تصویر کشیده است این فیلم  داستان زن معلمی است که  در یکی از شهرهای سوریه که توسط داعش  اشغال شده زندگی می‌کند پسر ارشد این زن در ارتش خدمت می‌کند. ام حازم  دختر ی تقریبا 11 ساله دارد امیر  داعش عاشق دخترک زیبا شده  و عناصرش دخترک زیبا را  از دبستان می‌ربایند و به خدمت امیر توحش می‌برند.

این فیلم در ساعت 19 روز یکشنبه 5 مهر در سالن 2 پردیس ملت با حضور فایز قزق و جمعی از کارگردانان خارجی میهمان داوران  این دوره جشنواره علاقمندان  برای اولین بار در ایران به نمایش گذاشته شد.






۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن