تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814252851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناگفته‌های آقای بازیگر از چند سال بیکاری‌


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ناگفته‌های آقای بازیگر از چند سال بیکاری‌
ناگفته‌های آقای بازیگر از چند سال بیکاری‌ بازیگر فیلم «بادیگارد» وضعیت حال حاضر سینما را نامطلوب خواند و دلیل غیبت چهار ساله اش را مشکلات متعدد در این عرصه دانست.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ محمود عزیزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون  انتشار خبر تهیه کنندگی فیلم "دختر عمو، پسر عمو" را تکذیب کرد و گفت: این اخبار به اشتباه منتشر شده و من تنها در فیلم "پسر عمو، دختر عمو"، بازی کرده ام.

وی ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم مدتی است که به پایان رسیده است. لوکیشن های فیلم اکثراً تهران و اطراف تهران بوده و تمامی مراحل فیلمبرداری به پایان رسیده است.

بازیگر فیلم "بادیگارد" در خصوص فعالیت های کنونی خود در سینما تصریح کرد: خدا را شکر فعلاً در هیچ کاری بازی نمی کنم و دلیل این امر این است که متاسفانه در حال حاضر کارهای خوبی وجود ندارد و اگر کار خوبی هم باشد که به ما نمی دهند.

عزیزی در همین راستا افزود: خودم نمی دانم دلیل این کار چیست اما به همین علت است که فعلاً چهار سال است که کاری نکرده ام. البته هیچ وقت توقعی از سینما نداشتم و همواره در تلویزیون کار می کردم.

بازیگر سریال ستایش خاطرنشان کرد: متاسفانه فقط نمی توان همه چیز را به مسائل مالی گره زد، شاید برخی از ما خوششان نمی آید و یا در راستای الویت های آنان نیستیم اما به هر صورت اتفاقی که افتاده این است که ما نیستیم و فقط همین را می توان گفت و اگر نه از دلیل این اتفاقات چیزی نمی دانم.

منبع: میزان


95/7/5 - 09:17 - 2016-9-26 09:17:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن