تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796881660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهیدی: درخواست بنیاد شهید بررسی و رسیدگی نهایی به گزارش هیأت تحقیق و تفحص است - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
شهیدی
نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن درخواست از مجلس شورای اسلامی در خصوص تسریع روند بررسی نهایی و تعیین تکلیف تحقیق و تفحص از بنیاد گفت: بررسی دقیق و نهایی این موضوع و رسیدگی به تخلفات احتمالی توسط مراجع ذی ربط ضامن حفظ حرمت این نهاد مقدس خواهد بود. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه 21 تیرماه در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بروز برخی هجمه‌ها و فضاسازی‌ها علیه بنیاد، گفت: اخیراً مسائلی چون بروز تخلف در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گذشته مطرح شده است که طرح چنین مسائلی به اعتبار و قداست این نهاد خدشه وارد می‌سازد در حالی که اعتبار بنیاد شهید و امور ایثارگران حاصل خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران است.
وی افزود: بنیانگذار بنیاد شهید حضرت امام خمینی (ره) بودند و امروز نیز این نهاد تحت نظارت مقام معظم رهبری است. بی‌شک هر لطمه‌ای که به اعتبار بنیاد وارد شود، لطمه‌ای به خون شهداست اما بر همگان مسلم است که باید اعتبار و حرمت خون شهدا حفظ شود و باید تلاش کنیم این حرمت در جامعه باقی بماند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید درباره شروع جریان تحقیق و تفحص در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وقتی در شهریورماه سال 1392 وارد بنیاد شدم، چند ماهی بود که هیأت تحقیق و تفحص کار خود را در بنیاد آغاز کرده بود. البته نظارت و تحقیق و تفحص از حقوق و وظایف قانونی مجلس شورای اسلامی است و یکی از وظایف اصلی مجلس، نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است. در همان زمان ورود به بنیاد، نهایت همکاری با نمایندگان محترم عضو هیأت تحقیق و تفحص داشتیم و این موضوع را به تمام همکاران خود در بنیاد ابلاغ کردم.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: اینجانب در جلساتی که با اعضای هیأت تحقیق و تفحص برگزار شد تأکید کردم که تمام مسائل باید به صورت دقیق بررسی و اگر تخلفی صورت گرفته در گزارش این هیأت منعکس شود و بنیاد نیز قطعاً تابع گزارشی است که به تأیید مجلس شورای اسلامی برسد.
حجت‌الاسلام شهیدی با اشاره به موضع مدیریت بنیاد در مورد گزارش این هیأت افزود: اینجانب به عنوان رئیس بنیاد ضمن همکاری و تعامل مثبتی که با این هیأت داشتم، تأکید کردم که موضع ما عدم دخالت در جریان تحقیق و تفحص خواهد بود و من نیز مانند بقیه مردم از نتیجه تحقیق و تفحص پس از قرائت آن در مجلس شورای اسلامی مطلع خواهم شد.
وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی کامل را برای اجرای نتایج قطعی گزارش هیأت تحقیق و تفحص دارد، گفت: بنیاد از تمام تصمیماتی که در مجلس شورای اسلامی گرفته شود، مطابق قانون اطاعت خواهد کرد و اگر پرونده برای پیگیری به قوه قضائیه ارسال شود بنیاد با جدیت پیگیر احقاق حقوق قانونی جامعه معزز ایثارگری از مراجع قانونی خواهد بود.
حجت‌الاسلام شهیدی به جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این جلسات مواردی از تخلفات گذشته مطرح شد که پیشنهاد کردیم که افراد مورد اتهام به کمیسیون دعوت شوند تا توضیحات خود را ارائه کنند اما اختلاف نظرهایی که بین نمایندگان عضو هیأت تحقیق و تفحص در کمیسیون اجتماعی وجود داشت باعث شد که این موضوع به نتیجه نرسد و تا پایان کار مجلس نهم، گزارش تحقیق و تفحص بنیاد به تصویب  کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نرسید.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به طرح موضوع گزارش تحقیق و تفحص بنیاد در روزهای اخیر ادامه داد: از اهداف طرح دوباره این مسائل در رسانه‌ها اطلاعی نداریم اما درخواست بنیاد بررسی و رسیدگی نهایی نتیجه تحقیق و تفحص از بنیاد در مجلس شورای اسلامی و در صورت لزوم در قوه قضائیه است و در این زمینه نیز همچون گذشته نهایت همکاری را خواهیم داشت.
معاون رئیس جمهوری تأکید کرد: مطرح شدن برخی مسائل در رسانه‌ها بدون احراز مسلم تخلف و طی مراحل قانونی نتیجه ای جز بر هم زدن آرامش ایجاد شده در جامعه ایثارگری نخواهد داشت و درخواست بنیاد این است که به موضوع سیاسی نشدن بنیاد توجه شود. ضمن اینکه مقام معظم رهبری همواره بر لزوم اجتناب از ورود بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسائل سیاسی تأکید داشته‌اند و ان شاءالله چنین خواهد بود.
انتهای پیام


دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن