تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم شهید بهپویی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تیم شهید بهپویی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی
پرونده رقابتهای مسابقات والیبال ساحلی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رده سنی متولدین بالای ۸۰ با شناخت تیم های برتر بسته شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این رقابتها که به همت کمیته والیبال ساحلی برگزار شد ۲۲ تیم حضور داشت که در شش گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی دور مقدماتی مسابقات برگزار شد. دور دوم و سوم مسابقات به صورت حذفی برگزار گردید که در نهایت چهار تیم شهید بهپویی،شهید امینی،آکلدمی علیزاده۱ و شهید صلاحی به جمع چهار تیم صعود نمودند. در بازیهای نیمه نهایی تیم شهید بهپویی تیم شهید امینی را شکست داده و به فینال راه یافت و تیم آکادمی علیزاده ۱ با شکست تیم شهید صلاحی به فینال راه یافت. در دیدار رده بندی تیم شهید امینی با شکست تیم شهید صلاحی به مقام سوم دست یافت و تیم شهید بهپویی با غلبه بر تیم آکادمی علیزاده عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم آکادمی علیزاده به مقام دوم اکتفا کرد. به تیم های برتر این مسابقات توسط تربیت بدنی سپاه ارومیه و هیات والیبال استان حکم قهرمانی و جوایز نفیسی اهدا شد .


۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن