تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798623159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجاه درصد تخفیف برای مخاطبان کتاب دفاع مقدس در نظر گرفته شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پنجاه درصد تخفیف برای مخاطبان کتاب دفاع مقدس در نظر گرفته شد
معاون وزیر ارشاد از تخصیص 20 درصد تخفیف از طرف معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و تخفیف 50 درصدی کلی برای مخاطبان خبر داد.


به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور چند تن از  بزرگان لشگری و کشوری در مرکز تبادل کتاب برگزار شد.


در این نشست سردار احمد ذوالقدر جانشین سپاه محمد رسول الله، در خصوص اهمیت کتاب گفت: قدیمی ترین و ماندنی و مستندترین سند کتاب است. صحف حضرت ابراهیم (ع)، انجیل عیسی (ع) و قرآن همگی مکتوب هستند و همگی نشان می‌دهند خدا وقتی می‌خواهد با بندگانش صحبت کند، از طریق کتابت این کار را انجام میدهد. اولین آیه ای که بر پیامبر نازل شد، آیه «اقرا باسم ربک الذی خلق»  بود.

وی ادامه داد: بنابراین کتاب بهترین مونس و ارزشمند است. بهترین واژه‌ها درباره کتاب را از هرکسی میتوان شنید. عهدنامه ها و قوانین و علوم همه مکتوب هستند و در حوزه و دانشگاه با زبان مکتوب صحبت می‌شود. بنابراین ماندگارترین هنر که مادر همه هنرهاست کتاب است. از تمامی اهالی رسانه و دفاع مقدس استدعا دارم رسالت خود را برای دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه که هزاران عنوان کتاب درآن وجود دارد اجرا کنند و از اقشار مختلفی که توان نوشتن دارند دعوت شود.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: ما از همه این عزیزان استقبال می‌کنیم که برای ارتقای علم و دانش از این فضا استفاده کنند. وقتی نمایشگاهی با یک موضوع  برگزار می‌شود و هزاران کتاب در یک موضوع یک جا در اختیار مردم قرار می‌گیرد جلوه خاصی دارد؛ چرا که انتخاب از بین هزاران عنوان سخت است و این تعداد عنوان کتاب نشان دهنده این است که همه سلایق و ایده ها و علایق دیده شده است.


وی افزود: این نمایشگاه با ابتکار سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سپاه و بسیج شروع شده است و امسال هفتمین سال برگزاری آن است. سپاه محمد رسوال الله (ص) در تهران میزبان دومین نوبت نمایشگاه در مصلی امام خمینی است. قبلا در مصلی این کار انجام شده و فضا و مکان مناسب است که اقشار مختلف بتوانند استفاده کنند.

سردار ذوالقدر اظهار داشت: زمان نمایشگاه 3 تا 9 مهر از ساعت 2 تا 7 شب است که زمان خوبی است و فرصت بازدید برای عموم وجود دارد. ما تلاش کردیم اطلاع رسانی خوبی انجام شود و بتوانیم مخاطبان خودمان را جذب کنیم که حق و دین خود را به دفاع مقدس ادا کنیم. خدمات و فضای ویژه مختلفی تهیه  ودیده شده است که بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس هم در خواندن و هم نوشتن را ترجیح دهیم.


وی بیان کرد: گرامیداشت دفاع مقدس ادامه افتخاراتی است که در طول انقلاب در حوزه های مهندسی، درمانی ، پزشکی و استقلال کشور به دست آوردیم و فرصت خوبی است که بتوانیم این روحیه وسبک زندگی و حقانیت دفاع کردن را ترویج دهیم. امیدوارم دین خود را به خانواده شهدا وجانبازان با ایجاد فضای مناسب نمایشگاه ادا کنیم.


سپس همایون امیرزاده مشاور و معاون وزارت ارشاد به نمایندگی از معاونت فرهنگی وزرات ارشاد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با دوستان در سپاه و بسیج بر اساس تفاهمنامه‌ای که ناشی از عمق اعتقاد به دفاع مقدس است، تصمیم به برگزاری نمایشگاه گرفت. از سپاه حضرت رسول کمال تشکر را دارم که در طول دومین دوره برگزاری نمایشگاه با برنامه ریزی و اقدامات خوب و سازنده به خوبی نقش آفرین بودند و مجددا تهران میزبان این فعالیت بزرگ شد.


سیاست معاونت فرهنگی در حمایت از فعالیت‌های نمایشگاهی این است که این فعالیت‌ها با سرعت بیشتری انجام شود. سیل برگزاری منظم نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس نسبت به سایر بخش ‌های تخصصی قابل توجه و اعتنا است. ما در رصد و ارزیابی بعد از هر نمایشگاه تجربه‌های خوبی کسب کردیم و به ترویج فرهنگ دفاع مقدس از منظر نمایشگاه امیدوار شدیم. مسلم است که وقتی جمعی تخصصی گرد هم آمدند و حول محور تخصصی کار می‌کنند کار حرفه‌ای می‌شود.  در طول این شش دوره نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و امکان بروز استعدادها فراهم شده است.


وی افزود: در برنامه های دیگر هم با سردار ناظری و سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  همکاری میکنیم و سرفصلهایی برای آینده در نظر گرفتیم که موقعیت خوبی در این حوزه ایجاد خواهد کرد. برنامه هایی مانند هزار نمایشگاه دفاع مقدس در هزار نقطه کشور و نمایشگاه کتاب ویژه راهیان نور. ایجاد دایره المعارف دفاع مقدس، ترجمه آثار فاخر و جذب و آموزش نویسندگان دفاع مقدس برنامه‌هایی است که برای اجرای آنها تفاهم نامه‌های اولیه ای داشتیم و ان‌شاءلله به نتیجه خواهیم رسید.


امیرزاده خاطرنشان کرد: نقطه مقابل ایثار و شهادت کسالت، ذلت، سرخوردگی و دنیازدگی است و امروز در تلاشیم ایثار و شهادت را برای مقابله با ذلت و خواری ترویج دهیم. باید فرمایش حضرت آقا را نصب العین کنیم که دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و ان‌شاءالله تاثیر کتاب را در سالها و قرنهای بعد خواهیم دید.


معاون وزیر ارشاد در خصوص خدمات و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با نمایشگاه دفاع مقدس گفت: تهیه پلان و نقشه 106 غرفه، سازه های مناسب با اصول فنی و ایمنی خدمات تخصیص اعتبار با عنوان تخصیص ویژه از جمله خدمات معاونت فرهنگی در این نمایشگاه است. معاونت فرهنگی 20 در صد تخفیف برای عزیزان در نظر گرفته و با تخفیف های دیگر حدود 50 درصد تخفیف در نهایت برای خریداران اعمال می‌شد.


در پایان سردار علی ناظری معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج و دبیر اجرایی نمایشگاه ضمن تبریک عید غدیر، دهه کرامت و هفته دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه 6 سال سابقه دارد. هرسال تجربه بیشتری پیدا کردیم و حمایتهای وزارت ارشاد کمک کرد تا کیفیت بالا رود. ساختار نمایشگاه ملی است و حرکت ملی یعنی حرکت کاروانی که از اصفهان شروع شده و به همه نقاط ایران خواهد رفت. مخاطب ملت ایران در اقصی نقاط کشور است. برای نمایشگاههای کتاب دو قالب و روش میتوان تعریف کرد. حرکت تمرکزی که همه نوشته های دفاع مقدس در یک نقطه متمرکز شوند که همه بدانند داشته هایمان چقدر است و غیر متمرکز به این شکل مثلا که در اقصی نقاط کشور هزار نمایشگاه در هزار نقطه کشور برگزار می شود. این کار از اول شهریور کلید خورده است.


ناظری خاطرنشان کرد: نمایشگاه در نیم طبقه دوم شبستان برگزارمی‌َشود. تا کنون حدود 100 ناشر ثبت نام داشتند که با حدود 130 غرفه و 5 هزار عنوان کتاب معرفی خواهند شد. همچنین در نمایشگاه نشستهایی توسط کمیته علمی تخصصی مانند رونمایی 200 عنوان کتاب جدید رحیم مخدومی با حضور ناشران و نویسندگان انجام خواهد شد. همچنین از نویسندگان آثار تقریظ شده مقام معظم رهبری ضمن داشتن نشستهای فقهی با حضور کارشناسان و علما، تجلیل خواهد شد.






۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن