تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816651629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم جدید «پولانسکی» چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: فیلم جدید «پولانسکی» چیست؟
فیلم «بر اساس داستان واقعی» درباره یک زن رمان نویس است که اخیرا یک کتاب بسیار موفق به چاپ رسانده است اما از عواقب شهرتی که تازه نصیبش شده راضی نیست.


«رومن پولانسکی» کارگردان سرشناس سینمای جهان به زودی فیلم جدید خود را با عنوان «براساس داستان واقعی» مقابل دوربین می‌برد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری سینمای اروپا «Cineuropa»: در این فیلم که به اقتباس از رمانی با همین نام نوشته «دلفین دویگان» و با فیلمنامه مشترک از «پولانسکی» و «الیور آسایاس» ساخته می‌شود، «امانوئل سنیه» بازیگر فرانسوی که پیش از این سابقه همکاری با «پولانسکی» را در فیلم «ونوس در خز» را دارد، در کنار «اوا گرین» نقش‌های اصلی را بر عهده دارند.

فیلم «بر اساس داستان واقعی» درباره یک زن رمان نویس است که اخیرا یک کتاب بسیار موفق به چاپ رسانده است اما از عواقب شهرتی که تازه نصیبش شده راضی نیست و با یک زن نویسنده کتاب‌های زندگی‌نامه برای دیگران می‌نویسد. در حالی که این دو در ابتدا رابطه‌ای دوستانه دارند اما پس از مدتی همه چیز تغییر می‌کند و زندگی زن رمان‌نویس در کنترل این زن تازه وارد قرار می‌گیرد.

«رومن پولانسکی»، کارگردان سرشناس و برنده اسکار سینمای جهان که همواره در پاریس و یکی از شهرهای سوئیس زندگی می‌کند در سال 2009 به سبب اتهامات آزار و اذیت جنسی که در آمریکا به او وارد شده بود، در کشور سوئیس دستگیر و تحت بازداشت خانگی نیز قرار گرفت.

«پولانسکی» اولین فیلم بلند خود را در با نام «چاقو در آب» ساخت. دومین فیلم وی با نام «تنفر» در انگلیس ساخته شد. در سال 1966، پولانسکی سومین فیلم‌اش را با نام «بن‌بست» روانه سینما کرد. در سال 1967، وی فیلم «قاتلین بی‌باک خون‌آشام» را ساخت که اولین فیلم رنگی او محسوب می‌شد. پس از آن، پولانسکی به آمریکا رفت و با ساخت فیلم پرفروش‌ و موفق «بچه رزماری»، نام خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت.

او در سال 1973 یکی از بهترین فیلم‌هایش یعنی «محله‌ چینی‌ها» را ساخت. این فیلم که نامزد 11 جایزه‌ اسکار شد، جایزه بهترین بازیگری را برای «جک نیکلسون» و «فای دوناوای» به‌همراه آورد و اسکار بهترین فیلم‌نامه را نیز کسب کرد. پولانسکی برای ساخت فیلم بعدی‌اش به اروپا و فرانسه رفت و در سال 1979 «تس» را ساخت که موفق به کسب سه جایزه‌ اسکار بهترین فیلم‌برداری، بهترین طراحی لباس و بهترین کارگردان هنری شد.

سال 2002 بود که پولانسکی شاهکار سینمایی‌اش را به جهانیان معرفی کرد؛ «پیانیست»، فیلمی درباره‌ جنایت‌ نازی‌ها در جنگ‌جهانی دوم که همیشه او را آزار می‌داد. این فیلم اسکار بهترین کارگردانی و جایزه‌ نخل طلای کن را برایش به ارمغان آورد.

«ونوس در پوست خز» آخرین ساخته «پولانسکی» پیش از پروژه سینمایی «بر اساس یک داستان واقعی» بود که در سال 2013 در جشنواره کن رونمایی شد. این فیلم در جوایز سزار فرانسه در پنج بخش نامزد جایزه بود که در نهایت به جایزه بهترین کارگردانی دست یافت.


تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - 18 September 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن