تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817286603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانواریو: پرسپولیس آن قدر هم قوی نبود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
جانواریو: پرسپولیس آن قدر هم قوی نبود
جانواریو: پرسپولیس آن قدر هم قوی نبود مدافع برزیلی استقلال ادعا می‌کند که منصوریان پیش از شروع دربی از او خواسته بود که سرعت عملش را بالا ببرد چراکه مهاجمان پرسپولیس بسیار زهردار هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ مدافع برزیلی استقلال ادعا می‌کند که منصوریان پیش از شروع دربی از او خواسته بود که سرعت عملش را بالا ببرد چراکه مهاجمان پرسپولیس بسیار زهردار هستند.

رابسون جانواریو گفت که دربی تهران یکی از جذاب‌ترین دربی‌های دنیا است چراکه هواداران این شانس را دارند که به طور مساوی در این بازی حضور داشته باشند.

تو در دربی جزو یکی از بهترین بازیکن استقلال بودی و توانستی تمام حملات پرسپولیس را به خوبی دفاع کنی. فکر می‌کردی در اولین دربی خود اینقدر خوب عمل کنی؟

من قبلا هم دربی را تجربه کرده بودم و با شرایط این بازی کاملا آشنا هستم. با این حال بازی با پرسپولیس اولین دربی‌ام در ایران بود که سعی کردم خواسته‌های کادرفنی تیم‌مان را به خوبی در زمین بازی اجرا کنم. من سعی کردم با آرامش و بدون استرس در زمین بازی به میدان بروم و از این که هواداران استقلال از عملکرد من راضی بودند بسیار خوشحال هستم و سعی می‌کنم در هر بازی نمایش بهتری نسبت به بازی گذشته داشته باشم و بتوانم رضایت کادرفنی را جلب کنم.

دقیقا منصوریان از تو برای بازی با پرسپولیس چه خواسته بود و چه وظایفی را به تو محول کرده بود؟

آقای منصوریان شب قبل از بازی به من گفته بود که پرسپولیس مهره‌های فوق‌العاده ای در خط تهاجمی دارد و به همین دلیل گفت که باید در این بازی سرعت عمل بالایی داشته باشم. من هم تنها تلاش کردم که خواسته‌های کادرفنی را در زمین بازی اجرا کنم و کمی عقب بازی کردم تا اسیر ضدحمله نشویم. فکر می‌کنم در این بازی موفق شدم به خوبی جلوی حمله‌های پرسپولیسی‌ها را بگیرم و مطمئنا هنوز کار من در استقلال تمام نشده است و باید بسیار بهتر از این کار کنم.

فکر می‌کردید در بازی با پرسپولیس بتوانید خوب بازی کنید؟ خیلی‌ها می‌گفتند در این بازی ممکن است استقلال ممکن است با تعداد گل‌های بالا شکست بخورد.

من نمی‌دانم پیش از بازی چه حرف‌هایی رد و بدل می‌شد اما فقط این را می‌توانم بگویم که پرسپولیس آن قدر هم که فکرش را می‌کردم قوی نبود. آنها توپ را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت اصلا موفق نبودند و شما دیدید که در این بازی تنها یک موقعیت به حریفمان دادیم و این قدرت استقلال در کارهای دفاعی را نشان داد.

به نظر تو استقلال بازی خوبی در دربی 83 انجام داد؟

ما پیش از بازی خیلی تحت فشار بودیم چراکه نتایج خوبی نگرفته بودیم و کمی با استرس وارد زمین بازی شدیم. اگر این موضوع را در نظر بگیرید می‌توان گفت که استقلال بازی بدی به نمایش نگذاشت اما نکته‌ای که باید در مورد استقلال متوجه بود این است که پتانسیل بازیکنان این تیم خیلی بالا است و من مطمئن هستم خیلی بهتر از این می‌توانیم بازی کنیم و نتیجه بگیریم. بازیکنان تیم ما به هماهنگی کامل رسیده‌اند و مطمئنا ما در هر بازی عملکرد بهتری خواهیم داشت.

به عنوان سوال اخر، تفاوت دربی تهران با دربی‌هایی که قبلا در آن بازی کرده بودی در چیست؟

من فکر می‌کنم دربی تهران بسیار جذاب است چرا که تنها دربی در سراسر دنیا است که تماشاگران کنار هم می‌نشینند و بازی را تماشا می کنند. در همه بازی‌های بزرگ دنیا حق میزبانی تیم‌‎ها رعایت می‌شود اما در ایران تماشاگران میهمان این شانس را دارند که به تعداد یکسان در استادیوم حضور داشته باشند. من فکر می کنم بازی استقلال- پرسپولیس یکی از هیجان انگیزترین دربی‌های دنیا است و من از حضور در آن لذت بردم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم با پیروزی هواداران مان را خوشحال کنیم.

منبع: نسیم


95/6/28 - 15:33 - 2016-9-18 15:33:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن