تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیداربا خانواده معظم شهدا باعث دوری مسئولین از غفلت نسبت به راه شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارشهرستان شهریار در دیدار با خانواده شهیدان: دیداربا خانواده معظم شهدا باعث دوری مسئولین از غفلت نسبت به راه شهداست فرماندار شهرستان شهریار در دیدار با خانواده شهیدان ،در شاهدشهر شهرستان شهریار گفت: هم نشینی و هم صحبتی با خانواده معظم شهدا باعث دوری مسئولین از غفلت نسبت به راه شهداست.
۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور ساعت 08:14

خبرگزاری پانا+فرمانداری+شهریار

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران وبه نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریر، سعید ناجی به همراه سرهنگ یامینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، سرهنگ مکرمی فرمانده نیروی انتظامی ،گرجی بخشدار مرکزی ،کردی رئیس بنیاد شهید و امور ، زارع شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد شهر با حضور در منزل شهیدان تاجیک و جعفری با والدین این شهدا دیدار و گفتگو کردند.
ناجی در این دیدار ضمن آرزوی سلامت برای خانواده معظم شهدا گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا توسط مسئولان از دو منظر قابل توجه و تامل است، اول این که احساس می کنیم که اینگونه برنامه ها و بازدیدها به عنوان یک وظیفه است،چرا که همه باید به این موضوع توجه داشته باشند که در مقطعی از تاریخ این مرز و بوم، شهدای گرانقدر و بعد از آن خانواده های معظم شهدا مسیر و شرایطی را مهیا کردند تا نظام استوار بماند، امنیت ایجاد شود و شرایطی به وجود بیاید که افرادی برای خدمت به مردم حضور پیدا کنند.
فرماندار شهرستان شهریار افزود: موضوع دیگر این که، انسان در مسیر کار و زندگی این آمادگی را دارد که دچار غفلت شود و از مسیر خارج شود، دیدار و هم نشینی و هم صحبتی با خانواده معظم شهدا این تذکر را به ما می دهد که در چه مسئولیتی هستیم و چه میراثی را به یادگار داریم و چه کسانی چه ایثارگری هایی کرده اند که امروز بتوانیم در این مسند باشیم.
ناجی برنامه دیدار با خانواده های معظم شهدا را یک برنامه هفتگی با حضور مسئولین مختلف در شهرستان شهریار دانست و اظهار کرد: هر پنج شنبه مسئولان در شهرهای مختلف خدمت خانواده های معظم شهدا میرسند و در این دیدارها انرژی می گیرند و تلاش می کنند تا با قوت بیشتر در مسیری که شهدای عزیزمان ترسیم کرده اند حرکت کنند. /خبرنگار: مرصاد انارکی/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن