تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820577337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال جاری می‌تواند سال درخشش بانک صادرات باشد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سال جاری می‌تواند سال درخشش بانک صادرات باشد
​مراسم گرامي داشت سالروز تأسيس بانك صادرات ايران با حضور جام‌خانه مشاور مديرعامل و مديرامور ارتباطات و خدمات مديريتي، مرتضوي اسكويي مدير امور شعب منطقه شش، جهاني رئيس اداره كل روابط‌ عمومي و جمعي از مديران و كاركنان شاغل و بازنشسته مديريت شعب استان البرز در سالن اجتماعات اين مديريت برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : مشاور مديرعامل و مديرامور ارتباطات و خدمات مديريتي، در اين مراسم در سخناني گفت: استان البرز از لحاظ جمعیتی و اقتصادی، ویژگی‌های خاص و منحصربه‌ فردي دارد كه مديران و كاركنان توانمند اين مديريت مي‌توانند با استفاده از آن‌ ها سبب اعتلاي بيش از پيش عملكرد خود و بانك صادرات ايران شوند.


وي با اشاره به رويكرد مديرعامل بانك افزود: با تلاش همكاران، همراهي و همدلي مشتريان و سهامداران سال جاري مي‌تواند سال افتخارآفريني و درخشش بانك صادرات ايران در مجموعه نظام اقتصادي كشور باشد. 


اين مقام مسئول با اشاره به تأكيدهاي مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتي ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتي و تحقق اقدام و عمل لازم است از واحدهای تولیدی داخلي حمایت همه ‌جانبه داشته باشيم. قانون حمايت از واحدهاي توليدي کوچک و متوسط و رفع موانع تولید به سطح شبكه ابلاغ و ساز و كارهاي لازم براي حمايت از توليد ملي  فراهم شده است.


به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، محمدرضا صیادی، مديرشعب استان البرز در سخناني گفت: اميدوارم روند موفقيت‌هاي مديريت شعب استان البرز تا پایان سال ادامه داشته تا بتوانيم با توجه به قابلیت‌های اقتصادی و اجتماعي اين استان و تلاش همکاران توانمند به جایگاه شایسته خود برسيم.






۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن