تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798548729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده کیارستمی سرانجام شکایت رسمی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: پس از گذشت دو ماه از فوت نابهنگام عباس کیارستمی و جنجال‌های ریز و درشتی که درباره سهم بالای قصور پزشکی در مرگ او مطرح شد بالاخره با شکایت خانواده کیارستمی تاریخ برگزاری دادگاه پرونده پزشکی این کارگردان فقید مشخص شد. بهمن کیارستمی حدود سه هفته پیش گفته بود کمیسیون ویژه بررسی پرونده این کارگردان فقید اعلام کرده تا زمانی که خانواده کیارستمی به شکل رسمی شکایت نکنند نمی‌توانند نتیجه پرونده را در اختیار آن‌ها قرار دهند.


خانواده کیارستمی سرانجام شکایت رسمی کردند



او با اشاره به این‌که به خانواده آن‌ها اعلام کرده‌اند تنها راه دسترسی به گزارش کمیسیون طرح شکایت از بیمارستان یا پزشک معالج است گفته بود با اینکه دوست نداشتند کار به اینجا برسد و علی رغم میل قلبی‌شان اما مجبورند برای اطلاع از گزارش این کمیسیون دست به شکایت بزنند:«ما امیدوار بودیم تا روز چهلم نتیجه بررسی ها اعلام شود تا اگر گزارش قابل قبولی از سوی سازمان نظام پزشکی ارائه شد از طرح شکایت بگذریم اما با توجه به روند قانونی دادرسی و سئوالات متعددی که در رابطه با این پرونده مطرح شده، صدور حکم، بدون انتشار گزارش دقیق کمیسیون محترم قابل قبول نیست و امیدواریم انتشار این گزارش، پاسخگوی سوالات و شبهات باشد.»

حالا خانواده کیارستمی شکایت خود را به دادسرا برده‌اند و حتی تاریخ هم برای آن مشخص شده است.  ایرج خسرونیا رئیس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی، از تشکیل دادگاه پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی در روز ۲۸ شهریور ماه خبر داده است.

خسرونیا به ما گفته پسر کیارستمی در پرونده فوت پدرش با گرفتن وکیل، نسبت به علت فوت پدرش شاکی است و باید در دادگاه نظام پزشکی حاضر شود. به گفته او در دادگاه 28 شهریور سه گروه پزشکان، شاکیان و افراد مطلع در این دادگاه حاضر خواهند شد و رای دادگاه بر اساس گزارش های کمیسیون تحقیق پرونده پزشکی، اظهارات شاکیان و وکلای مربوطه خواهد بود.

خسرونیا در پاسخ به این سئوال که دادگاه ۲۸ شهریور می تواند آخرین دادگاه پرونده رسیدگی به فوت کیارستمی باشد:«اگر نسبت به حکم صادره دادگاه اعتراض از سوی طرفین صورت بگیرد، حکم صادر به دادگاه تجدید نظر می رود. در غیر این صورت، حکم دادگاه اجرا می شود.»

چند هفته قبل دکتر علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور گفته بود تیم ۳۰ نفره کارشناسی در ۲۰ محور پرونده پزشکی کیارستمی را مورد بررسی قرار دادند که در ۱۶ محور تیم درمانی تبرئه شدند ولی در چهار محور قصور پزشکی متوجه تیم درمان است. دو محور از این چهار محور مربوط به مسئله درمانی و ۲ محور نیز مربوط به مسائل انتظامی و اخلاقی در پرونده پزشکی کیارستمی است.

حالا باید 10 روز دیگر منتظر ماند و دید بالاخره جنجالی‌ترین پرونده پزشکی چند سال اخیر ایران که حواشی و ابهامات بسیار زیادی درباره آن وجود داشت و جنجال‌هایش دامن بسیاری افراد در حوزه سینما و پزشکی را گرفت بالاخره به پایان خواهد رسید یا نه؟




۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن