تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814802152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیانی: بازی با پرسپولیس فینال نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: مهدی کیانی درباره وضعیت تراکتورسازی برای بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در زمان تعطیلی لیگ بازی های دوستانه خوبی را انجام دادیم و امروز الحمدالله در بهترین شرایط خودمان به سر می بریم. انشاالله می رویم تا سه امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیریم. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و برای پرسپولیس برنامه خاصی داریم و  انشاالله با کمک هواداران این بازی 6 امتیازی را پشت سر می گذاریم. ما تراکتورسازی هستیم و می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.


وی درباره هماهنگی خط هافبک تراکتورسازی گفت: نه تنها در خط هافبک بلکه از خط دروازه تا خط حمله هماهنگ  هستیم. ما در دو، سه بازی قبل عملکرد خوبی داشتیم و می خواهیم در بازی با پرسپولیس این هماهنگی را بار دیگر نشان دهیم.


هافبک باتجربه تراکتورسازی درباره هماهنگی اش با کرار جاسم بیان داشت:کرار بازیکن خیلی خوبی است. او خصوصیات ویژه ای دارد . کرار ظریف کار است و من می جنگم.  نوری و سینا عشوری هم جنگنده هستند. تلاش می کنیم تا نبردهای میان زمین را به سود خودمان به پایان برسانیم. البته گاهی اوقات می بینیم که خود کرار هم در درگیری های نفر به نفر شرکت می کند. 


کیانی در پاسخ به این سوال که وقتی کاپیتان تیمی پرستاره است که بازیکنان زیادی دارد و خودشان کاپیتان بوده اند، چه حسی دارد خاطرنشان کرد: افتخار می کنم من به همه این بازیکنان احترام می  گذارم و  خوشحالم که در کنار آنها هستم. 


وی درباره تیم پرسپولیس رقیب شنبه تراکتورسازی تصریح کرد: آنها در لیگ شروع خوبی داشته اند و یکی از رقبای اصلی ما برای قهرمانی محسوب می شوند. 


کیانی در پاسخ به این سوال که آیا بازی شنبه را فینال زودرس لیگ می داند گفت: نه، خیلی زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم. هنوز خیلی از تیم ها هستند که خودشان را نشان نداده اند. 


وی درباره نقطه قوت پرسپولیس گفت: آنها خط هافبک و  خط حمله خوبی دارند. من در مرکز زمین با هافبک های هجومی آنها روبه روی می شوم. بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و امید عالیشاه. بازی کردن در برابر چنین بازیکنانی دشواری های خودش را دارد اما هرچه خدا بخواهد همان می شود. 


کاپیتان تراکتورسازی اضافه کرد: ملی پوشان ما به تیم اضافه می شوند و انشاالله صحیح و سالم برمی گردند تا تیم مان کامل شود. ما می خواهیم صددرصد برنده این بازی باشیم. 
وی درباره نگرانی ها از محل برگزاری این مسابقه گفت: اتفاقی نمی افتد. ما باید در یادگار امام بازی می کردیم اما این ورزشگاه آماده نشد و موجودی ما همین ورزشگاه اختصاصی خودمان است. نمی خواهیم بهانه بیاوریم. مطمئن هستم که با تماشاگران بافرهنگ تبریزی یک بازی خوب را به اجرا می گذاریم و انشاالله برنده می شویم.


کیانی در پایان درباره حرف و حدیث هایی که بازی های دوستانه تراکتورسازی طی چند هفته اخیر داشته است اذعان داشت: هیچ حاشیه  ای نبود. در بازی های دوستانه ممکن است اتفاقاتی رخ دهد اما فراموش نکنید که ما دربی تبریز با ماشین سازی را بدون کوچکترین مشکلی برگزار کردیم. البته در بازی های دوستانه چون مثل بازی رسمی دوربین ها بازیکنان را زیر نظر نمی گیرند و  کمیته انضباطی نیز مسایل را دنبال نمی کنند ممکن است همچون بازی های رسمی رفتار نشود و این هم به نظر من طبیعی است.




۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن