تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804072047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدوی‌کنی با مصباح‌یزدی چالش داشت؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مهدوی‌کنی با مصباح‌یزدی چالش داشت؟
حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع محققين و مدرسين در گفت و گو با "انتخاب" مي گويد: غالب اصولگرایان بر این باور هستند که نمی‌توانند از مصباح‌یزدی خط و خطوط سیاسی بگیرند.
به گزارش نامه نیوز، ابتدا پرسيد: اقاي مصباحی‌مقدم به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در نشست مطبوعاتی اعلام کردند "ما بنای مشورت با آیت‌الله مصباح‌یزدی را در انتخابات سال آینده نداریم" و سپس آیت‌الله موحدی‌کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت‌مبارز، واکنش نشان دادند و گفتند "ما حتما از نظرات آیت‌الله مصباحی یزدی استفاده می‌کنیم" ، آیا همین موضوع باعث انشقاق بین اصولگرایان نیست؟

فاضل ميبدي پاسخ داد: این اختلاف در اصولگرایان وجود دارد. غالب اصولگرایان بر این باور هستند که نمی‌توانند از مصباح‌یزدی خط و خطوط سیاسی بگیرند و مسائلی که دارند را روشن کنند، چون گروه‌هایی که به عنوان جبهه پایداری هستند یک جریان افراطی هستند که با همه مشکل دارند و همیشه به چالش بر می‌خوردند که مهمترین آن هم با دولت و شخص روحانی است.

وی ادامه داد: به هر حال دولت روحانی مقبول غالب اصولگرایان است حالا اینکه این غالب اصولگرایان بیایند سرنوشت خودشان را با جبهه پایداری گره بزنند. به نظر من، انقدر عاقل هستند که چنین کاری را نخواهند کرد.

این عضو مجمع محققين و مدرسين تصریح کرد: جبهه اصولگرایان یک خط و ربط دیگری با جبهه پایداری دارند. زمانی که آقای مرحوم مهدوی‌کنی هم در قید حیات بود با آقای مصباح‌یزدی و جبهه پایداری چالش و مشکل داشت. این واقعیت است که هیچوقت اصولگرایان خط و سیاستی که دارند از طریق جبهه پایداری تعیین نمی‌کنند.

فاضل میبدی با اشاره به ائتلاف سال آینده در بین اصولگرایان اظهار کرد: ممکن است یک ائتلافی در اردوگاه اصولگرایان صورت بگیرد ولی اصولگرایان، جبهه پایداری را جزو خودشان نمی‌دانند و آینده جبهه پایداری و مصباح‌یزدی در این ائتلاف اصلا مشخص نیست و بزرگانی مثل آقای لاریجانی، ناطق نوری ولایتی و.... سرنوشت خودشان را به دست مصباح‌یزدی گره نمی‌زنند.

وی درباره اظهارات آیت‌الله مصباحی‌مقدم و آیت‌الله موحدی‌کرمانی گفت: به نظر من، آقای مصباحی‌مقدم نسبت به دیگران واقع‌بین‌تر است. غالب روحانیونی که در روحانیت مبارز هستند مثل آقای امامی‌کاشانی و... افرادی نیستند که بخواهند از آقای مصباح‌یزدی خط بگیرند.

فاضل ميبدي در پاسخ به این سوال خبرنگار "انتخاب" آیا امکان دارد اصولگرابان بخواهند در اننتخابات سال اینده از افرادی مثل جلیلی و قالیباف حمایت کنند، تاکید کرد: قطعا این کار را نخواهند کرد. کسی که یکبار در انتخابات آمد و شکست خورد قطعا دوباره بیاید شکست بیشتری خواهد خورد و این به ضرر بیشتر این اردوگاه تمام می شود.

وي پيش بيني كرد: با توجه به شرایطی که دراصولگرایان میانه رو وجود دارد، در انتخابات سال اینده از روحانی حمایت خواهند کردند، چون چاره‌ایی جزء این ندارند.


منبع: انتخاب

مطالب مرتبط
«نامزد پنهان» آیت‌الله مصباح در ریاست‌ جمهوری 96 کیست؟
روایتی از هاشمی 2005 و رقص و پایکوبی در برخی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله در سال 84 / پيام مهم عارف به دولت/ مثلث طلايي انتخابات ۹۶!
روایت مصباحی مقدم از اعتراض آیت الله مهدوی‌کنی به احمدی‌نژاد بخاطر مناظره 88
سران جامعتین مصباح یزدی را از ائتلاف حذف کردند؟!
روحاني، مهدوي‌كني اصلاح‌طلبان!
پیشینه مدیران رسانه ملی در دوره جدید / مدیران صداوسیما را بهتر بشناسید+جدول



۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن