تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821065512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاره‌ها به جشنواره لندن می‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت آی ‌سینما: درام موزیکال «لا لا لند» مدعی جدی اسکار، درام تاریخی «تولد یک ملت» و تریلر سیاسی، زندگینامه‌ای «اسنودن» از جمله آثار پرسروصدایی هستند که ماه آینده در شصتمین جشنواره فیلم لندن به نمایش درمی‌آیند. همچنین ستاره‌های مطرح هالیوود از جمله نیکول کیدمن، ایمی آدامز، جرمی رنر و لوپیتا نیونگ‌او به همراه کارگردان‌های معروفی مانند الیور استون، تام فورد و بن ویتلی به زودی روی فرش قرمز لندن گرد هم می‌آیند.


ستاره‌ها به جشنواره لندن می‌روند



به گزارش گاردین، جشنواره امسال با نمایش درام تاریخی «یک پادشاهی متحد» (A United Kingdom) به کارگردانی اما آسانته فیلمساز بریتانیایی افتتاح می‌شود. دیوید اویلو (ستاره درام «سلما») و رزاموند پایک (ستاره «دختر گمشده») در نقش شخصیت‌های اصلی این درام اقتباسی جلوی دوربین رفته‌اند.

همان‌طور که قبلا نیز گفته شد تریلر وسترن «شلیک آزاد» (Free Fire) جدیدترین ساخته ویتلی با نقش‌آفرینی بری لارسن بازیگر برنده اسکار، اختتامیه معتبرترین جشنواره سینمایی بریتانیا را رقم خواهد زد.

نیت پارکر با اولین فیلم بلند خود با عنوان «تولد یک ملت» از دیگر چهره‌های مطرحی است که در جشنواره امسال حضور خواهد داشت و این در حالی است که افشای اتهاماتی که در گذشته متوجه این کارگردان فیلم اولی بوده، در یک ماه اخیر حواشی و جنجال فراوانی به دنبال داشته است. سال‌ها پیش، پارکر به اتهام آزار و اذیت جنسی به دادگاه فراخوانده و درنهایت تبرئه شد. مدتی پیش، ورایتی افشا کرد که شاکی پرونده پارکر با بلعیدن مقادیر زیادی قرص خواب‌آور، خودکشی کرده و از زمان رسانه‌ای شدن این خبر، پارکر و استودیوی «فاکس سرچ‌لایت» پخش‌کننده اصلی فیلم شدیدا تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که اولین فیلم بلند پارکر در مقام نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و ستاره اصلی «تولد یک ملت»، بعد از نمایش در جشنواره فیلم مستقل ساندنس با واکنش تحسین‌آمیز منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد و در صف مدعیان اسکار 2017 قرار گرفت.

همزمان بعضی از پرسروصداترین فیلم‌های جشنواره ونیز که از چهارشنبه شب (31 اوت) آغاز به کار کرده، در شصتمین جشنواره فیلم لندن نیز روی پرده خواهند رفت تا بلافاصله اکران گسترده خود را شروع کنند. از این میان می‌توان به «لا لا لند» دومین فیلم بلند دمین شزل با بازی اما استون و رایان گاسلینگ و همچنین «حیوانات شب‌زی» به کارگردانی تام فورد طراح مد و لباس اشاره کرد که با حضور ستاره‌های سرشناسی همچون جیک جیلنهال، مایکل شنون و ایمی آدامز در لندن روی پرده می‌روند..

برگزارکنندگان جشنواره همچنین با اهدای عضویت «بنیاد فیلم بریتانیا» (BFI) به استیو مک‌کویین سازنده فیلم‌های «12 سال بردگی»، «شرم» و «گرسنگی» از یک عمر فعالیت حرفه‌ای فیلمساز بریتانیایی تقدیر می‌کنند.

از میان دیگر فیلم‌‌های این دوره جشنواره می‌توان به «منچستر کنار دریا» با بازی کیسی افلک و میشل ویلیامز، «هیولا زنگ می‌زند» با بازی فلیسیتی جونز و سیگورنی ویور و «عزیز امریکایی» با بازی شیا لوبوف اشاره کرد که تنور پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌های فصل جوایز را بیش از پیش داغ خواهند کرد.




۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن