تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805485021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور اسد: هیچ معامله مشکوکی با ترکیه بر سر حلب نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مشاور اسد: هیچ معامله مشکوکی با ترکیه بر سر حلب نداریم
مشاور اسد: هیچ معامله مشکوکی با ترکیه بر سر حلب نداریم مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه روسیه و ایران همپیمانان صادق دمشق هستند، گفت که سوریه هیچ توافقی با ترکیه بر سر حلب نکرده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، خانم «بُثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه از هیاهوی سازمان ملل مبنی بر اینکه طرفی در آشتیهای محلی سوریه نیست ابراز تعجب کرد؛ آشتهایی که در برخی از مناطق سوریه از جمله «داریا و معضمیه» در غرب دمشق رخ داده است.
 
وی با تأکید بر اینکه حضور سازمان ملل یا هر میانجی دیگر در هر بحرانی فوق العاده است، گفت: اینکه استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل از توافق داریا ابراز انزجا کرده و در حال ترویج این ادعاست که افراد غیر نظامی از این شهر اخراج میشوند، نه تنها مایه تعجب است، بلکه ثابت میکند که مقاصد این افراد مسالمت آمیز نیست.
 
شعبان در گفت وگو با شبکه سوریه اظهار داشت: حکومت سوریه راهکار سوری-سوری را پیشنهاد داده است و زمانی که 1800 شخص مسلح به همراه خانواده هایشان به خاطر توافق اخیر داریا از این شهر خارج شدند، دنیا به آخر نرسید. این در حالی است که شمار اندکی از تروریستها در آغاز جنگ سوریه 450 هزار نفر از ساکنان داریا را اخرج کردند. لذا باید این تروریستها محکوم شوند که افراد غیر نظامی را از خانه هایشان در داریا کوچ اجباری دادند.
 
مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه ادامه داد: آنچه ستون پنجم درباره طرحهای ویژه در داریا میگوید دروغ و افترائی است که به سود دشمنان سوریه است. در واقع هیچ طرحی برای تغییر بافت جمعیتی وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه جنگ تا زمانی ادامه دارد که سوریه از حضور افراد مسلح عاری شود، تصریح کرد: حل و فصل سیاسی اولویت دولت است و همه تلاش خود را در مناطق بر حسب امکانات آن به کار می‌گیرد؛ زیرا فرماندهی جنگ علیه سوریه بر عهده کشورها، میانجیها و ارتشهاست... ولی سوریه قادر است به ایستادگی خود ادامه دهد.
 
شعبان با اشاره به اینکه صحنه سیاسی امروز به سود حکومت و ملت سوریه است، گفت: جنگهای سوریه، عراق لیبی فقط جنبه سیاسی داشته است... و سخن گفتن درباره هر طرح جدایی‌طلبانه ای به شکست منتهی خواهد شد.
 
هیچ معامله مشکوکی با ترکیه بر سر حلب نداریم
 
وی درباره شایعاتی مبنی بر بازگشت حلب به آغوش سوریه و باز گذاشتن دست نیروهای «سپر فرات» با حمایت ترکیه نیز اعلام کرد: هیچ معامله مشکوکی وجود ندارد که بار سنگینی را بر ملت ما تحمیل کند که از تحمل آن عاجز باشد... ولی در حال حاضر وضعیت ما هزاران بار بهتر از گذشته است... اظهارات نخست وزیر ترکیه مبنی بر عادی سازی روابط با سوریه و مصر، این کشور را از اقداماتی که علیه سوریه و حاکمیت آن انجام داد، مبرا نمیکند.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا امگان همگرایی ترکیه و سوریه وجود دارد، گفت: هیچ صحبتی با حکومت سوریه درباره دیدار [با اردوغان] نشده است... روابط روسیه و ترکیه از آغاز بحران سوریه خوب بوده و بازگشت آن بدین معنا نیست که نتیجه فوری حل بحران خواهد بود.. در واقع ترکیه تلاش میکند که از آنچه علیه حکومت سوریه انجام داده، بهره برداری کند.
 
مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه ادامه داد: ما هپیمانان صادق و امینی مانند ایران و روسیه داریم که کلمه به کلمه با ما هماهنگ هستند... به هر حال همه چیز به صحنه نبرد بستگی دارد. توافق روسیه و آمریکا نیز بر میدان نبرد تأثیر خواهد گذاشت. در واقع اگر ایستادگی ملت و ارتش سوریه نبود این گامها به سوی روسیه برداشته نمی‌شد.
 
وی درپایان با اشاره به آرمان فلسطین تصریح کرد: ما باور داریم که فلسطین قطب نماست و آزادی فلسطین، جولان و اراضی اشغالی عرب وظیفه همه اعراب است... در واقع رخدادهای کشورهای عربی فقط به سود اسرائیل است.
 
 


منبع: فارس


95/6/18 - 16:57 - 2016-9-8 16:57:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن