تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820424952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش آسیب های فرهنگی دانشگاه ها طی سه ماه آینده ارائه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
گزارش آسیب های فرهنگی دانشگاه ها طی سه ماه آینده ارائه می شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارائه گزارشی مستند از وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها طی سه ماه آینده از سوی این شورا خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا مخبر دزفولی درباره مصوبات جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: بحث اصلی این جلسه مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور بود که گزارشی را یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه آماده کرده بود که در جلسه ارائه شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پس از گزارش ارائه شده نظرات و گزارش های خود را در زمینه آسیب های فرهنگی ارائه کردند.
وی افزود: آمارهای مختلفی نیز در این زمینه در جلسه ارائه شد که به دلیل اختلاف نظری که در این زمینه وجود داشت و همچنین اهمیتی که موضوعات دانشگاهی دارد و با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و ضرورت عدم غفلت از آسیب های فرهنگی دانشگاه ها و نشاط دانشجویان برای انجام دادن فعالیت های علمی و فرهنگی خود در دانشگاه قرار شد، بررسی جامعی در این زمینه توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شود.
مخبر دزفولی افزود: آسیب های فرهنگی در دانشگاه می تواند به روند پرشتاب پیشرفت علمی در کشور لطمه بزند که نباید بگذاریم این موانع و مشکلات به پیشرفت علمی کشور و فضای پرنشاط دانشگاه آسیب بزند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قرار شد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تا سه ماه آینده مطالعه و گزارش خود را در این زمینه با کمک مراکز آماری از طریق نظرسنجی میدانی انجام دهد و نتیجه نهایی آن در جلسه شورا مطرح شود و متناظر با آسیب هایی که در این گزارش مطرح می شود برنامه ریزی متناسبی ...
[ مشاهده متن کامل خبر گزارش آسیب های فرهنگی دانشگاه ها طی سه ماه آینده ارائه می شود در خبرگزاری تسنیم ]

گزارش آسیب های فرهنگی دانشگاه ها طی سه ماه آینده ارائه می شود






چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن