تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله موحدی کرمانی: نیروهای اصیل انقلابی جلوی مفسده‌ها را بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: نیروهای اصیل انقلابی و ولایتی باید هر چه بیشتر به یکدیگر نزدیک‌تر باشند، با هم توافق کنند، مشکلات کشور را مرتفع سازند و جلوی مفسده‌ها را بگیرند.

به گزارش تراز ،مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها و سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت، یک تفاهمنامه‌ همکاری با موضوع «همکاری‌های متقابل به ویژه مقابله با مفاسد اقتصادی» در حضور آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز امضا و مبادله کردند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در این مراسم اظهار کرد: توضیحی که آقایان توکلی و حکیم فعال در خصوص این تفاهمنامه به من داده، توضیحات بسیار خوبی بود و بعداً تأکید کردند که ما می‌خواهیم تفاهمنامه‌ای را در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته باشیم که این مسئله مزید بر خوشحالی بنده شد.

وی افزود: چه بهتر که نیروهای اصیل انقلابی و ولایی هر چه بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند و با یکدیگر توافق کنند و همچنین دست به دست هم دهند تا مشکلات کشور را حل کنند و جلوی مفسده‌ها را بگیرند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: این یکی از مسائلی است که اسلام بر آن تأکید دارد و ما فکر می‌کنیم گامی که توسط این آقایان برداشته شده است، موجب رضایت خدا و حضرت ولیعصر (عج) می‌شود.

در ادامه این مراسم احمد توکلی دبیر سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ما به عنوان سازمان دیده‌بان شفافیت، برای دفاع حقوق شهروندی و مبارزه با فساد، کارمان را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: ما با گروه‌هایی که با سازمان دیده‌بان هدف مشترک دارند، تفاهمنامه امضا می‌کنیم تا نیروهایمان افزایش یابد و در هدفمان که دفاع از حقوق مردم است و همچنین دفاع از سلامت نظام، پیشرفت کنیم.

توکلی گفت: این اولین تفاهمنامه‌ای است که سازمان دیده‌بان شفافیت رسماً با مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها امضا کرده است و انشاءالله ثمره آن، خدمت بیشتر به مردم و نظام باشد.

در ادامه این مراسم ابراهیم حکیم فعال دبیرکل مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها با بیان اینکه وظیفه سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت، مبارزه با فساد است و رسالت ما هم مبارزه با مفاسد اقتصادی در سیستم اداری و بانکی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: این دو تشکل با یکدیگر دیدگاه‌های مشترکی دارند به همین لحاظ ما می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم تا در مبارزه با فساد و سیستم بانکی و اداری، اقداماتی را انجام دهیم.
  
 
 



منبع: مهر










زمانبندی انتشار: 16 شهريور 1395 - 16:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن