تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باد و باران بخش‌هایی از کشور را فرا می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: باد و باران بخش‌هایی از کشور را فرا می‌گیرد
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده برخی مناطق استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل، فارس، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد شاهد وزش باد و بارش باران خواهد بود.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی، امروز در استان‌های گیلان، ارتفاعات البرز غربی، اردبیل و برخی نقاط آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
احد وظیفه افزود: همچنین در مناطقی از استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب استان اصفهان و بوشهر رگبار باران و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
به گفته وی طی سه روز آینده برای مناطق شرقی کشور وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط به ویژه در منطقه زابل باعث ایجاد گرد و خاک می‌شود.
هوای تهران صاف تا کمی ابری پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد اعلام شده است.



یکشنبه, 14 شهریور 1395 ساعت 19:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن