تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798405354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراطی گرایی امروز همه کشورها را تهدید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:
افراطی گرایی امروز همه کشورها را تهدید می کند

قاضی عسکر


شناسهٔ خبر: 3751787 - پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
جامعه > رفاه و آسیب های اجتماعی

.jwplayer{ display: inline-block; } نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: افراط گرایی خطر بزرگی است که امروز همه کشورها حتی اروپائی ها را تهدید می کند. به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در دیدار با کوانگ شنگ معاون اداره ملی امورمذهبی چین و ابودوشیکیرژه همودولا از ائمه جمعه شهر ارومچی این کشور با اشاره به اینکه دیدارهای گذشته با مسئولان انجمن اسلامی و حج چین سودمند بوده است، اظهارداشت: همکاری های مشترک دوطرف درحوزه حج و زیارت و حوزه های دیگر روند خوب و مفیدی دارد.
وی همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان مختلف در چین را به عنوان یک امتیاز برشمرد و گفت: باید همگان تلاش کنیم تا عموم مردم بویژه جوانان درک درستی از اسلام داشته و به انحراف کشیده نشوند.
قاضی عسکر با تاکید بر آمادگی طرف ایرانی برای همکاری جدی در مقابله با افکار انحرافی و تند تصریح کرد: افراط گرایی خطر بزرگی است که امروز همه کشورها حتی اروپائی ها را تهدید می کند.
نماینده ولی فقیه وسرپرست حجاج ایرانی جنایات گروهک های تکفیری با شعار الله اکبر در عراق و سوریه را یادآور شد و افزود: این افراد مسلمان نبوده و فریب خوردگانی هستند که اگر به کشوری نفوذ کنند وحدت ملی را از بین خواهند برد از این رو باید مراقب باشیم که اینگونه تفکرات انحرافی بین مسلمانان ما نفوذ نکند.
دراین دیدار آقای کوانگ شنگ معاون اداره ملی امورمذهبی با تاکید براینکه دو طرف در خصوص مبارزه با افراط گرایی دیدگاه مشابهی دارند، اظهار داشت: ما دراین زمینه می توانیم همکاری بیشتری داشته و از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.
این مقام چینی با اشاره به وضعیت ادیان بویژه دین اسلام در کشورش، ابراز امیدواری کرد که با تقویت هرچه بیشتر همکاری ها و دوستی بین دو کشور، سطح روابط فی مابین ارتقاء یابد.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر به زندگی مسالمت آمیز شیعیان و اهل تسنن در ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد که ارتباطات میان مسلمانان دو کشور هر چه بیشتر گسترش یابد.
وی با اشاره به سفرخود به چین و ابراز مخالفت شخصیت های مذهبی چینی با افکار تند و افراطی و تروریزم وخشونت گفت: هم اکنون به درخواست آنها شماری از طلاب چینی در مناطق سنی نشین ایران درحال تحصیل هستند و طبق مذهب خود آموزش می بینند و تجربیات کمیته امدام امام خمینی (ره) در امدادرسانی به محرومان نیزبه طرف مقابل منتقل شده است.
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه درحوزه حج آماده همکاری و همفکری با مسلمانان چینی هستیم، افزود:عربستان امسال نه تنها مانع سفر حجاج ایرانی شد بلکه مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین را که در ترور و به قتل رساندن هزاران ایرانی دست داشته به حج دعوت کرده است درحالیکه عوامل این گروهک بخاطر جنایاتشان باید در ایران محاکمه شوند.
در ادامه این دیدار ابودوشیکیرژه همودولا از ائمه جمعه شهر ارومچی هم با تاکید براینکه عربستان بایستی حق زیارت همه مسلمانان را محترم شمرد، تصریح کرد: این حق زائران ایرانی است که به زیارت اماکن متبرکه در مکه و مدینه بروند.
وی گفت: ما علاقمندیم از تجربیات حج جمهوری اسلامی در دو حوزه حج و زیارت استفاده کنیم.
قاضی عسکر در ادامه روابط ایران و چین را بسیار دیرینه و مهم توصیف کرد و افزود: چین یکی از کشورهای تاثیرگذار و شریک بزرگ تجاری ایران محسوب می شود و امیدواریم ارتباطات دو کشور روزبروز گسترش یابد.
وی از چین به عنوان همراه خوبی برای مردم ایران در دوران تحریم نام برد و اضافه کرد: دو کشور علاوه بر روابط اقتصادی در حوزه های فراوان دیگر نیز می توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه به علاقمندی مردم مناطق مسلمان نشین چین به زبان وادبیات فارسی اشاره کرد و خواستار راه اندازی دوره های آموزش زبان فارسی دراین مناطق شد.
گفتنی است درپایان این دیدار هیات چینی از موزه بعثه مقام معظم رهبری که در آن صدها قرآن نفیس و دهها اثر برجسته هنری نگهداری می شود، بازدید کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن