تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816375806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارگردانی نمایش «مثل یه گوله برف كوچیك» قابل تقدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: كارگردانی نمایش «مثل یه گوله برف كوچیك» قابل تقدیر است
فرهاد بشارتی، بازیگر سینما و تلویزیون، بیان كرد: مهرواره تئاتر ماه این نوید را می‌دهد كه هنر تئاتر در همه جای ایران زنده است و نفس می‌كشد.


به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جریان برگزاری نمایش‌های مهرواره تئاتر ماه، فرهاد بشارتی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، به تماشای نمایش «مثل یك گوله برف كوچیك» به نویسندگی و كارگردانی مهرداد هنرمند نشست.
 
وی بعد از اجرای نمایش، با بیان اینكه در این كار به مقوله مهاجرت پرداخته می شود، گفت: این خانواده بنا بر شرایط زندگی شان در موقعیتی قرار گرفته اند كه آن ها را مجبور به تصمیم گیری‌هایی می كند كه چندان باب میلشان نیست و عواقبی را نیز در پی دارد.
 
بشارتی اظهار كرد: من فكر می كنم نویسنده به‌خوبی از پس نوشتن این مقطع زمانی از زندگی این خانواده مهاجر برآمده و داستان با فراز و نشیب های خوبی همراه است. نمایشنامه به‌خوبی حس و حال و فضای زندگی این پیرمرد و پسرش و دغدغه های آن ها را به مخاطب منتقل می كند و در ادامه مسیرِ درست نمایشنامه به واسطه طراحی مناسب صحنه و لباس و میزانسن‌های فكر شده، این برش از زندگی را در قالب یك داستان نمایشی جذاب رقم می زند.
 
این بازیگر همچنین با اشاره به اینكه بازیگران این نمایش بازی خوبی دارند، ادامه داد: كار بخش های فنی هم مقبول است و همچنین كارگردانی این نمایش درخور  تقدیر است. همه این ها دست به دست هم داده اند تا ما با نمایشی قابل قبول مواجه شویم؛ همان طور كه شنیده‌ام، این نمایش قبلا در جشنواره های مختلفی شركت داشته و موفق به دریافت جوایزی در بخش های بازیگری، نمایشنامه و طراحی صحنه و لباس شده است.
 
بشارتی درباره مهرواره ماه حوزه هنری نیز بیان كرد: مهرواره، یك رپرتوآر از نمایش های موفق است كه در شهرستان های مختلف اجرا شده و ایده بسیار خوبی است. اینكه این نمایش ها از سراسر ایران در این مهرواره شركت دارند این نوید را می دهد كه هنر تئاتر در همه جای ایران زنده است و نفس می‌كشد.
 
این دانش‌آموخته كارشناسی ارشد بازیگری و كارگردانی در پایان اظهار داشت: به نظر من هر جشنواره و مهرواره ای بضاعت‌هایی دارد كه می تواند همان را در جهت پیشبرد تئاتر كشور خرج كند. در همین مهرواره ماه هم شاهد هستیم كه بچه های شهرستان با چه امكانات و بودجه های اندكی كار می‌كنند و فعال هستند و همین موضوع می تواند مسئولان را به خود بیاورد كه توجه بیشتری به تئاتر شهرستان نشان دهند و در هنگام تخصیص بودجه ها به فكر این گروه‌ها نیز باشند.
 
گفتنی است نمایش «مثل یه گوله برف كوچیك» تا 12 شهریور 95 در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می‌شود. در این نمایش كه مهرداد هنرمند نویسندگی و كارگردانی آن را به عهده دارد، بازیگرانی چون سیدوحید فخر موسوی، مهرداد بخشی، سما استیفا، عارف گمزاد و ناژین چهره سیمین ایفای نقش می كنند.






۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن