تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820779347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رابطه با رژیم صهیونیستی خط قرمز جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرتضی صفاری نطنزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به رویکرد و شروط دولت آلمان درباره پذیرش موجودیت رژیم صهیونیستی از سوی ایران، گفت: به طور حتم مواضع جمهوری اسلامی در رابطه با رژیم صهیونیستی کاملا مشخص و شفاف است و این مسئله خط قرمز نظام محسوب می شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک رژیم سفاک و غاصب است و در منطقه نیز دشمنی این رژیم با جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی در تشریح سابقه روابط ایران و آلمان، گفت: ایران و آلمان به صورت سنتی روابط خوبی داشته اند، حال با استقرار نظام تحریمی، موانعی بر سر روابط دو کشور ایجاد شد، اما با اجرای برجام، آلمان ها بار دیگر برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی فعال شده اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: جریان ها و لابی های صهیونیستی در شرایط کنونی تمام تلاش خود را برای منزوی کردن ایران می کند و در این مسیر هر از چند گاهی مطالبی را در این حوزه منتشر می کنند، اما جمهوری اسلامی نباید به این اقدامات فرافکنانه و ضدایرانی اهمیتی قائل شود.

صفاری نطنزی ادامه داد: خواست لابی های صهیونیستی، ایجاد مانع میان ارتباط ایران و اروپا است، البته با توجه به توافق هسته ای، فضای تازه ای برای روابط ایران با کشورها ایجاد شده و رژیم صهیونیستی از این مسئله هراس دارد.

دولت آلمان روز سه‌شنبه بار دیگر رابطه کاملا عادی با ایران را به پذیرش موجودیت اسرائیل از سوی تهران، مشروط کرد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، در نامه‌ای که از طرف دولت آلمان به «فولکر بک» رئیس کمیته پارلمانی دوستی با اسرائیل ارسال شده، آمده است: «تا زمانی که ایران حق اسرائیل برای بقا را به رسمیت نشناسد، روابط عادی و کامل با این کشور مقدور نخواهد بود.»

۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن