تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعله گاز در شهرک صنعتی چادگان افروخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شعله گاز در شهرک صنعتی چادگان افروخته شد
پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی چادگان با حضور معاون منابع انسانی و تحول اداری استاندار، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهر چادگان، به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.


در آیین بهره برداری از این پروژه، سیستانی معاون منابع انسانی و تحول اداری استاندار اصفهان گفت: بهره برداری از پروژه های خدماتی و عمرانی در هفته دولت، مصداق بارزی از اقتصاد مقاومتی - اقدام و عمل است . وی، ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان استان، از خدمات گازرسانی شرکت گاز استان اصفهان بویژه ناحیه گازرسانی داران و چادگان تقدیر کرد و گفت: خدمات رسانی به مناطق محروم و کمک به اشتغال زایی و رونق اقتصادی این مناطق، از اولویت های مهم دولت یازدهم بوده است. سیستانی، با تاکید بر بهره وری نیروی انسانی در جهت ارائه خدمات کیفی تر و ارتقای رضایتمندی آحاد مردم خاطر نشان ساخت : خوشبختانه این مهم در دولت یازدهم با در نظر گرفتن عدم جذب نیروی انسانی جدید در بدنه دولت، بسیار مورد تاکید است. در ادامه مهندس علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی چادگان و افتتاح ایستگاه تقلیل فشار 5 متر مکعبی این شهرک بیان داشت: بیش از 8 کیلومتر شبکه گاز 6 و 8 اینچ و یک ایستگاه TBS با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال برای گازرسانی به این شهرک اجرایی شده است. وی، همچنین از افتتاح اداره گاز شهر رزوه با زیر بنای 230 متر مربع با اعتباری بالغ بر چهارمیلیارد و 200میلیون تومان به مناسبت هفته دولت، خبر داد . لازم به ذکر است، درحال حاضر تامین گاز صنایع در این شهرک وجود دارد و انتظار می رود تا شهروندان و صنعتگران مستقر در منطقه هرچه سریعتر از این نعمت بهره مند گردند و در این راستا شرکت گاز استان نیز آمادگی اشتراک پذیری سریع را دارد.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن