تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820695781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح کارخانه تولید پل انتقال مسافر به هواپیما در البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > البرز - ایرنا نوشت: کارخانه تولید پل انتقال مسافر به هواپیما برای نخستین بار در ایران با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان نظرآباد استان البرز آغاز به کار کرد.

این کارخانه با سرمایه 350 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی سپهر در نظرآباد کار خود را آغاز کرده است.
ابوئی مهریزی معاون توسعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان بهره برداری از این واحد تولیدی در خصوص حمایت از تولید داخلی، گفت: براساس مصوبه دولت، دولت و دستگاه های مرتبط با آن حق خرید کالای خارجی که مشابه ایرانی دارد را ندارند و باید از کالاهای تولید داخل که دارای استاندارد و کیفیت مناسب هستند، استفاده کنند.
وی تصریح کرد: محصول این واحد براساس استاندارد بین المللی و تحت لیسانس تولید می شود که امیدواریم با تدابیر دولت محصولات در داخل کشور مورد استفاده قرار گیرد.
مدیر این کارخانه گفت: این سازه براساس استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده و قابلیت استقاده در تمامی فرودگاه های کشور را دارد.
امیررضا برکتین گفت: هم اکنون ظرفیت اشتغال این واحد 400 نفر است که در آینده نزدیک 100 نفر دیگر به این ظرفیت افزوده خواهد شد.
وی افزود: تکنولوژی ساخت این پل پیش از این در اختیار 4 کشور اروپایی و 1 کشور آسیایی بود که متخصصان این واحد صنعتی با انتقال تکنولوژی از کشور کره جنوبی موفق به بومی سازی این صنعت شدند و کشورمان را در جمع 6 کشور تولید کننده این محصول قرار دادند.
این واحد تولیدی قادر است سالیانه 20 دستگاه پل انتقال مسافر تولید و روانه بازار کند که ٢٠ میلیون دلار در سال صرفه جویی ارزی به همراه دارد. 46




دوشنبه 8 شهریور 1395 - 15:19:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن