تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820628668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن های گسترده مردمی در القیاره پس از آزادسازی


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: مردم القیاره به گرمی از نیروهای امنیتی استقبال کردند و از آنها خواستند عملیات آزادسازی شهرها را تا آزادی موصل بدون توقف ادامه دهند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از تلویزیون العراقیه، شهر القیاره پس از آزادسازی آن از دست گروه تکفیری صهیونیستی داعش شاهد جشن های گسترده مردمی بود.
جمع کثیری از مردم القیاره در جنوب موصل به گرمی از نیروهای امنیتی شامل دستگاه مبارزه با تروریسم و تیپ زرهی نهم استقبال کردند و از آنها خواستند عملیات آزادسازی شهرها را تا رسیدن به موصل بدون توقف ادامه دهند.
شهروندان القیاره با پرچم عراق و دسته های گل از نیروهای مشترک استقبال کردند و در اظهاراتی، خوشحالی خود را از آزادسازی شهرشان و رهایی از داعش که بیش از دو سال بر آن تسلط داشت ابراز نمودند.
یکی از شهروندان القیاره در مصاحبه با العراقیه گفت: بسیار شادمان هستیم و خوشحالی مان قابل وصف نیست. از نیروهای امنیتی تشکر می کنیم و امیدواریم این نیروها تا موصل توقف نکنند تا مردم آن شهر نیز اتفاقی را که ما اینجا شاهدش بودیم تجربه کنند و آنها نیز آزاد و خوشحال شوند. رفتار نیروهای مشترک و ارتش عراق بسیار انسان دوستانه بود زیرا در نهایت آنها از خودمان هستند. به یاری خدا ارتش و ملت یکدست هستند.
یکی از نیروهای امنیتی نیز گفت: به برکت وجود قهرمانان دستگاه مبارزه با تروریسم و فرماندهی تیپ نهم زرهی، شهر القیاره به شکل کامل پاکسازی و خسارات شدیدی به دشمن وارد شد و اگر اکنون در خیابانهای شهر قدم بزنید تجهیزات و خودروها و حتی اجساد کشته شدگان داعش را خواهید دید. این پیروزی را به تمام فرزندان ملت بزرگ عراق تقدیم می کنیم.
خبرنگار العراقیه گفت: از طرفی دیگر، مردم القیاره و روستاهای اطراف اطلاعات دقیقی از عناصر داعش در اختیار نیروهای امنیتی گذاشتند که این امر نشاندهنده موضعی ملی است ...
[ مشاهده متن کامل خبر جشن های گسترده مردمی در القیاره پس از آزادسازی در واحد مرکزی خبر ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن