تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817191400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آبروریزی از ریو تا ایران؛ تکلیف مدیران بازداشتی چه می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آبروریزی از ریو تا ایران؛ تکلیف مدیران بازداشتی چه می شود؟
هر ازگاهی اخباری مبنی بر بازداشت مدیران متخلف به بهانه های مختلف منتشر می شود اما کمتر پیش می آید که کسی خبر از نحوه برخورد با این مدیران داشته باشد.
به گزارش نامه نیوز، چند سال پیش بود که رسانه های بین المللی خبر از یک رسوایی اخلاقی در برزیل دادند که توسط یک دیپلمات ایرانی در استخر مختلط به وقوع پیوست. سرچ ساده این خبر نشان می دهد در ابعاد گسترده منتشر شده اما اگر دنبال سرنوشت دیپلمات مذکور و نحوه برخورد با وی باشیم ره به جایی نمی بریم.

حالا باز هم یک مسئول دیگر در برزیل آبروریزی کرده است. یک منبع آگاه در بزریل روز شنبه خبر داد که «پلیس برزیل یکی از مسئولان ورزش ایران را در ریودوژانیرو بازداشت کرده است». این فرد نایب رئیس یکی از انجمن های ورزشی ایران است که پلیس برزیل وی را به اتهام سرقت از یک فروشگاه برای مدتی بازداشت کرد. این فرد در حال حاضر به قید ضمانت آزاد است، اما گذرنامه اش در اختیار پلیس قرار دارد و تا زمان تشکیل جلسه دادگاه اجازه خروج از برزیل را ندارد.


فعلا همه درگیر این مسئله هستند که فرد مذکور ارتباطی با کاروان اعزامی به المپیک دارد یا خیر. یا اینکه از چه کانالی برای حضور در ریو ویزا گرفته و ... سوالی که معمولا کسی جوابی برایش ندارد اما به سرنوشت مسئول متخلف برمی گردد. چه برخوردی با چنین مدیرانی صورت می گیرد؟ عزل از سمت فعلی بابت این آبروریزی بین المللی کافی است؟ حال بماند که بعید نیست بعد از مدتی در سمتی دیگر مشغول به کار شوند.


خبر دیگر اینکه در یکی از استان های کشور تعدادی از مدیران ورزشی و افراد مرتبط به آنها به اتهام مشارکت در فساد مالی، توسط دستگاه امنیتی با حکم مرجع قضایی دستگیر شدند و تحقیقات اولیه از متهمان آغاز شده است.


مشابه چنین خبری در گذشته نیز منتشر شده است.  نمونه اش خبری که در سال 93 از سوی وزارت ورزش منتشر شد: «در جهت سالم سازی محیط ورزش تعدادی از متخلفان این حوزه بازداشت شدند. دستگیری و بازداشت این افراد متخلف و مرتبط با ورزش که دارای مسئولیت نیز بودند هفته گذشته و پس از طی مراحل قانونی انجام شده است.»در جزئیات بیشتری که ساعتی بعد رضا حسنی‌خو مشاور وقت وزیر و مدیرکل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد مشخص شد که یکی از متخلفان بازداشت شده از حوزه ستادی وزارت ورزش و جوانان بودند و دو تن دیگر خارج از مجموعه مدیریتی این وزارت‌خانه.


در واقع هر ازگاهی اخباری مبنی بر بازداشت مدیران متخلف منتشر می شود اما معمولا اخبار تکمیلی در مورد برخورد با آنها و محکومیت یا جریمه اعمال شده منتشر نمی شود. در همین نمونه ای که به عنوان مثال مطرح شد خبرنگار نامه نیوز پیگیری هایی انجام داد و یک منبع آگاه مدعی شد یکی از افراد بازداشت شده چندی بعد در حوزه ای مرتبط مشغول به کار شده و در واقع آب ها از آسیاب افتاده و کسی پیگیر سرنوشت متخلفان نیست!





۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن