تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ تدریجی یک رویا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
مرگ تدریجی یک رویا

شهریورسال گذشته بود که وزیر اطلاعات از برنامه داعش برای بمب گذاری در پنج کشور منطقه خبر داد. در این میان ایران تنها کشور منطقه بود که توانست قبل از ورود، عاملان بمب گذاری به کشور آنها را شناسایی و دستگیر کند. حالا یک سال از آن روز می گذرد و این بار وزیر از کشته شدن فرمانده تیپ موصل داعش و دستگیری سه نفر دیگر خبر می دهد، جزیره ثبات خاورمیانه همچنان باثبات است.
به گزارش ایسنا، نام داعش این روزها با اخبار گره خورده است. تقریبا روزی نیست که خبری از اقدامات تروریستی این گروه مخابره نشود. آن ها در همه جا هستند. از سوریه و عراق و افغانستان گرفته تا قلب اروپا. از ینگه دنیا تا شرق آسیا. حملات انتحاری و بمبگذاری های جهان امروز، یا با برنامه ریزی گروه ابوبکر البغدادی شکل می گیرد یا عاملانی که خودسرانه چنین کارهایی را انجام می دهند و پیش از آن با داعش بیعت کرده اند.
بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که اساس شکل گیری این گروه تکفیری برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده یعنی تنها دولت شیعی جهان که سلفی ها کافر می خوانندش و کشتن شیعیان برایشان حکم ورود به بهشت را دارد. به نقشه خاورمیانه که نگاه کنیم شرق و غرب این کشورشیعی پر است از تکفیری هایی که قطعا در جستجوی راه نفوذ به داخل مرزهای آن هستند، اما نتیجه ای که تاکنون گرفته اند چیست؟ بر اساس اطلاعاتی که وزارت اطلاعات منتشر کرده تقریبا هیچ.
در این میان وقتی مرزهای گسترده جمهوری اسلامی برای تروریست ها غیرقابل نفوذ می شود راه دیگرشان جذب برخی عناصری است که تحت تاثیر تبلیغات وسیع تکفیری ها حاضر می شوند برایشان مزدوری کنند. شاید به همین دلیل است که وزارت اطلاعات هر از چندگاهی به صورت قطره چکانی اخباری را از آن ها منتشر می کند تا مردم خطری که بیخ گوششان است را فراموش نکنند و از طرفی زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) اندکی دیده شود.
در خرداد 95 بود که وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از خنثی سازی اقدام شیطانی تروریست های تکفیری در تهران خبر داد:
«به استحضار ملت شریف ایران می رساند که با ادعیه مردم روزه دار و با عنایات خداوندی، یکی از بزرگترین ...
[ مشاهده متن کامل خبر مرگ تدریجی یک رویا در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

مرگ تدریجی یک رویا






شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن