تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اوباما به ترکیه سفر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: معاون اوباما به ترکیه سفر کرد
این سفر در حالی انجام می‌شود که نیروهای ترکیه در چارچوب ائتلاف منطقه‌ای برای مبارزه با گروه داعش و کردهای هم‌مرز با ترکیه، وارد خاک سوریه شده است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از رای‌الیوم، خبرگزاری فرانسه گزارش کرد: «جو بایدن در چارچوب سفری منطقه‌ای وارد آنکارا شد تا به بررسی اوضاع داخلی این کشور و وضعیت مبارزه با تروریسم بپردازد.»

این سفر در حالی انجام می‌شود که نیروهای ترکیه در چارچوب ائتلاف منطقه‌ای برای مبارزه با گروه داعش و کردهای هم‌مرز با ترکیه، وارد خاک سوریه شده است.

کاخ سفید روز گذشته (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «بایدن صبح چهارشنبه به فرودگاه بین‌المللی ایزانبوگا در آنکارا وارد می‌شود و سپس به پارلمان ترکیه می‌رود. قرار است در آنجا جلسه‌ای پشت درهای بسته میان بایدن و اسماعیل قهرمان، رئیس پارلمان ترکیه برگزار شود.»

این بیانیه می‌افزاید: «بایدن پس از این دیدار به بازدید از ساختمانی می‌پردازد که در جریان کودتای شکست‌خورده 15 جولای (25 تیر) از سوی کودتاچیان هدف قرار گرفته بود.»

بایدن سپس به دیدار بینالی ییلدریم، نخست‌وزیر ترکیه می‌رود و بعد از دیدار با برخی مسئولان ترک، کنفرانسی خبری برگزار می‌کند.

کاخ سفید اعلام کرد: «بایدن پس از کنفرانس خبری به دیدار رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه می‌رود. این دیدار به دور از چشم خبرنگاران برگزار می‌شود.»

بایدن عصر روز چهارشنبه آنکارا را ترک می‌کند.
منبع:آنا




مطالب مرتبط
بیانیه شدیداللحن کنگره آمریکا در واکنش به تور آمریکای لاتین ظریف: کاخ سفید تهدید ایران را کم اهمیت جلوه ندهد
طرح‌ جدید لابی‌های ضدایرانی برای فروپاشی برجام
ادعای خبرنگار غربی: ایرانی‌ها تهدید کرده بودند اگر آمریکا به سوریه حمله کند مذاکرات هسته‌ای را ترک می‌کنند
آمریکا پرداخت ۱/۳ میلیارد دلار به ایران را تأیید کرد



۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن