تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترقی: دولت یازدهم نقد پذیر نبود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز: رسانه های بسیاری از زمان آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون به علت نقدهایی که نسبت به دولت یازدهم داشته اند، از امتیازات یارانه مطبوعات محروم شده و حتی دولت علیه مدیران مسئول این رسانه ها شکایت کرده و به دادگاه کشانده شده اند.
به گزارش فرهنگ نیوز؛دولت یازدهم در ابتدای فعالیتش بر نقدپذیری تکیه کرد و حتی گفت: «دولت تدبیر و امید از نقد استقبال کرده و مردم را دعوت به نقد سازنده درباره فعالیت ها و عملکرد خود می کند و این آزادی نقد ادامه خواهد داشت»، اما آن طور که صاحب نظران مطرح می کنند، بعد از گذشت سه سال این وعده به سرانجام نرسیده است.
در همین ارتباط با حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به گفتگو پرداخته ایم، هم اکنون این مصاحبه را پیش رو دارید و از نظر می گذرانید.
* به اعتقاد شما دولت یازدهم تا چه میزان توانست در عمل به وعده نقدپذیری خود و استقبال از نقد درست عمل کند؟
حقیقت امر این است که وقتی به پرونده دولت یازدهم نگاه می کنیم بازخوردهای مثبتی را در حوزه نقدپذیری دریافت نمی کنیم زیرا این دولت به معنای واقعی کلمه نقدپذیر نبود و هرکس هم خلاف این نظر را داشته باشد یا به خوبی این مسئله را رصد نکرده و یا آگاهی لازم نسبت به مؤلفه های نقد و نقادی ندارد.
ما هنوز فراموش نکرده ایم که چگونه این دولت با منتقدان خود رفتار کرد، بیان الفاظ ترسو و بزدل و بی سواد نمونه های کوچکی از بدرفتاری و بیان کلمات زشتی است که رییس دولت در خطاب قرار دادن منتقدان خود از آنها بهره گرفت. چنین رفتارهایی وقتی از رییس جمهور سر بزند یعنی اینکه نتوانسته به وعده خود در زمینه نقدپذیری عمل کند و در عین حال در برابر نقدها تحمل پذیرش و شنیدن ندارد.
رسانه های بسیاری از زمان آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون به علت نقدهایی که نسبت به دولت یازدهم داشته اند، از امتیازات یارانه مطبوعات محروم شده و حتی دولت علیه مدیران مسئول این رسانه ها شکایت کرده و به دادگاه کشانده شده ...
[ مشاهده متن کامل خبر ترقی: دولت یازدهم نقد پذیر نبود در پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن