تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای خانواده این گروه تروریستی از منطقه تخلیه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران- ایرنا- دیده بان سوری روز جمعه اعلام کرد : داعش پس از شکست اخیر در منبج و از دست دادن این شهر، خانواده های اعضای این گروه را از یک منطقه مجاور درنزدیکی منبج تخلیه کرده و این تخلیه می تواند نشانه مهیا شدن داعش برای رویارویی با یک حمله باشد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از بیروت، نیروهای دمکراتیک سوریه که تحت حمایت امریکا قرار دارند هفته گذشته منبج را که تنها40 کیلومتر از جرابلس به سمت جنوب فاصله دارد از داعش پس گرفته و این گروه درمعرض خطر قطع ارتباط با دیگر اراضی اصلی تحت تصرف خود قرار گرفت.
جرابلس درحاشیه شرقی نوار ارضی حدود 55 کیلومتری تحت تصرف داعش در امتداد مرز ترکیه واقع است و می تواند درصورت هرگونه تهاجم نیروهای دمکراتیک به سمت شمال تحت محاصره قرار گیرد.
دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در انگلیس در بیانیه ای گفت : بیش از50 خانواده شبه نظامیان و رهبران داعش از جرابلس و شهر بزرگتر الباب واقع درحد فاصل منبج و حلب وارد رقه سنگرگاه اصلی این گروه شده اند.
یک منبع ارشد شورشیان نیز به طور جدا گانه به رویترز گفته است که داعش درحال بیرون بردن پرسنل خود از جرابلس است.
نیروهای دمکراتیک سوریه هنوز هدف بعدی خود را پس از تصرف منبج اعلام نکرده است. یک پیشروی موفقیت آمیز به سمت شمال می تواند ارتباط داعش با مرز ترکیه را قطع کند.
نیروهای دمکراتیک سوریه از رزمندگان کرد وعرب تشکیل می شود. رزمندگان گروه واحدهای مدافع خلق کرد نیز در بین این نیروها قرار دارند.
شبک 1403 / 1064
[ مشاهده متن کامل خبر اعضای خانواده این گروه تروریستی از منطقه تخلیه شدند در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن