تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردی که روی تخت بیمارستان هم نگران تئاتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
مردی که روی تخت بیمارستان هم نگران تئاتر است

خسرو حکیم رابط گفت: تئاتر زبانِ بی زبان زمانه خویش است و به همین دلیل، خیلی به مذاق بزرگترها خوش نمی آید تا برایش خرج کنند.
به گزارش ایسنا، «خسرو حکیم رابط» روز گذشته (چهارشنبه) به دلیل مشکل تنفسی در بیمارستان بستری شد، اما پس از اعلام نتیجه آزمایش و تشخیص درست بیماری که طبق گفته فرزندش ابتدا به اشتباه سرطان مری عنوان شده بود، اکنون از سی سی یو به بخش منتقل شده است.
این نمایشنامه نویس پیشکسوت عصر پنجشنبه (28 مرداد) با رویی خوش، پذیرای مهمانانی بود د که برای عیادت از او به بیمارستان رفته بودند. سید عباس عظیمی (مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) که از طرف وزیر ارشاد جویای احوال وی شد به همراه «صفا آقاجانی» و «حسین پرستار» - از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت - به عیادت وی رفته بودند.
همچنین مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی نیز با حضور در بیمارستان دی، از نزدیک در جریان بیماری و روند درمان وی قرار گرفت.
«حکیم رابط» در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار ایسنا گفت، قرار بوده امشب (پنجشنبه) به تماشای نمایش مریم معترف برود، اما به دلیل بستری شدن در بیمارستان نمی تواند آن را ببیند.
وی اضافه کرد: البته خیلی فرصت دیدن تئاتر ندارم، چون به دلیل آلودگی ها بیرون رفتن برایم سخت است، ضمن اینکه تئاترِ درخشان هم کم اجرا می شود که برای دیدنش ترغیب شوم. هرچند در سال های اخیر بعضی از دانشجویانم بوده اند که خوب کار کرده اند و در جشنواره ای در گذشته و نیز همین جشنواره قبل آثار خوبی را درمیان نمایشنامه ها خوانده بودم، ولی به نظرم یک بیماری الان راه افتاده که بیماری اجق وجق نویسی و تقلید ناشیانه از کارهای فرنگی فاقد اصالت و روح ایرانی است.
او تاکید کرد: البته من همه نمایش ها را ندیده ام و نمی توانم حکم کلی صادر کنم، اما معتقدم نمایشنامه نویسیِ ما باید روی هویت اقلیمی و انسانی ...
[ مشاهده متن کامل خبر مردی که روی تخت بیمارستان هم نگران تئاتر است در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

مردی که روی تخت بیمارستان هم نگران تئاتر است






پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن