تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819557300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریمه عجیب میزبانی در دربی تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جریمه عجیب میزبانی در دربی تبریز
دیروز کمیته انضباطی دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز را به دلیل فحاشی هواداران در دربی تبریز با جریمه نقدی مواجه کرد که این جریمه با واکنش اهالی فوتبال مواجه شده است .

به گزارش "ورزش سه"، از هئیت فوتبال ، باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی خبر می رسد که در تدارک نامه ای مشترک به فدراسیون فوتبال هستند تا اعتراض خود را به رای اعلام کنند.

مسئولان تبریزی اعتقاد دارند که ئربی تبریز بدون کوچکترین مشکل و فحاشی برگزار شده است و گزارش های ارسالی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی صحیح نمی باشد و در اینباره خبرنگار ورزش سه در تبریز نیز مدعی شده است کدر دربی تبریز کوچکترین فحاشی به تیم و یا شخصی نشده بود و به دور از حواشی ممکنه و با تشویق دو تیم و کادر فنی دو تیم توسط هواداران دو تیم همراه بوده است.
در تمامی دربی ها که همیشه سکوی هواداران یکی از مشکلات اساسی به شمار می رود در دربی تبریز هواداران تراکتور که تعداد بیشتری را اشغال کرده بوده و سکو های خود را پر کرده بودند از سرمربی تیم ماشین سازی خواستار سکوی بیشتری شدند و رسول خطیبی نیز در محل جایگاه های روبرو حاضر شده و از هواداران تیم خود خواست که نصف سکو را خالی کرده و در اختیار هواداران تیم ماشین سازی قرار دهد که این حرکت با تشویق گسترده تراکتوری ها مواجه شد.
با شرایط فوق جریمه کمیته انضباطی کمی عجیب به نظر می رسد.

11:22  1395/05/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن