تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814785910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی: انتشار حقوق ها مرسوم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: عبدالصمد مرفاوی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: شرایط صبا هفته‌ به هفته بهتر می‌شود و با اینکه ما دیر شروع کردیم ولی روز به روز وضعیت بهتری در امور فنی، آمادگی و روحی پیدا می‌کنیم.


وی با بیان اینکه باید با صبر، کوشش و تلاش به آنچه که انتظار داریم برسیم، خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی در این 2 هفته نتایج خوبی در اهواز و تبریز گرفته و تیم منسجمی با ارائه فوتبال خوب می‌باشد.


سرمربی تیم فوتبال صبای قم به حواشی داوری در 2 هفته لیگ اشاره کرد و گفت: در 2 هفته گذشته برخی در مورد مسائل داوری صحبتهایی کردند و گفته‌اند که داور اگر یک هفته برخلاف تیمی سوت زده سعی می‌کند برای هفته آینده جبران کند. اما من با اطمینان و اعتمادی که به داوران دارم مطمئن هستم با شرافت و عدالت بازی‌های را قضاوت می‌کنند.


مرفاوی با بیان اینکه امیدوارم در این هفته کسی از داوری ضرر نبیند، عنوان کرد:‌ من از نظر فنی به تیمم اعتقاد دارم و با اینکه 17 جلسه مفید بیشتر تمرین نکردیم هفته به هفته شرایط تیمی صبا بهتر خواهد شد.


وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: خوشخبتانه هیچ محروم و مصدومی نداریم و همه بچه‌ها در آمادگی کامل هستند حتی حق‌جو هم به این بازی می‌رسد.


سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: بعد از بازی پرسپولیس لیگ به مدت چند هفته تعطیل می‌شود که ما قرار است چند روز به بازیکنان استراحت بدهیم و بعد از 3،4 روز به اردویی که مکانش مشخص نیست برویم.


مرفاوی به انتشار حق و حقوق بازیکنان و مربیان تیم‌ها اشاره کرد و گفت: در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست حقوق و دستمزد افراد مشخص شود و هر کس حق و حقوق خاص خودش را دارد.


وی به ناعدالتی‌ها در فوتبال اشاره کرد و گفت: متأسفانه در فوتبال به جایی رسیده‌ایم که برخی‌ها با بی‌عدالتی می‌خواهند جای دیگری بنشینند که این بر خلاف وجدان و شرافت کاری است ولی متأسفانه این روش‌ها در فوتبال وجود دارد.




۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن