تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814970282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجب‌زاده: حیف شد سایپا را نبردیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: مهدی رجب‌زاده درباره دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: بازی بدی نبود. ما در نیمه اول خوب کار نکردیم و نتوانستیم به دروازه حریف نزدیک شویم. سایپا بازی بسته‌ای را ارائه کرد و با پرس کارمان را سخت کرد.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم اما روی اشتباه فردی گل خوردیم. پس از دریافت گل توانستیم آن را جبران کرده و حتی توانایی پیروزی هم داشتیم که این اتفاق نیفتاد.

رجب‌زاده گفت: تیم ما تلاش خود را کرد و نسبت به روزهای قبل به نظرم در نیمه اول تسلط نداشتیم اما در نیمه دوم خوب کار کردیم و حتی می‌توانیم بهتر هم شویم.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا با این تساوی فشار شکست هفته اول از روی دوش این تیم برداشته شد یا خیر، گفت: باخت خوب نیست آنهم در شرایطی که تیم‌تان در بازی اول ببازد و خیلی بد است که کار را با شکست آغاز کنیم و این موضوع می‌تواند از لحاظ روانی مشکل‌ساز شود و استارت خوبی نخواهد بود.

وی افزود: امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم و در مشهد هم باید با 5-6 حریف را می‌بردیم اما این فوتبال است و برخی مواقع که باید ببریم، می‌بازیم و بالعکس.

رجب‌زاده در پایان گفت: سایپا بسته بازی کرد و ما نیز تا جایی که توانستیم فشار آوردیم و حیف شد این بازی را نبردیم چرا که باید بازی‌های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.




۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن