تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز 700 مؤسسه قرآني در سراسر كشور صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مجوز 700 مؤسسه قرآني در سراسر كشور صادر شد
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينكه ۶ هزار نفر در كشور در صف بيمه فعاليت‌هاي قرآني هستند، گفت: مجوز ۷۰۰ مؤسسه قرآني در كشور صادر شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدرضا حشمتي در نشست با مديران مؤسسات قرآني استان يزد در ارتباط با هيئت رسيدگي به امور مؤسسات اظهار كرد: اصل مجوز براي مؤسسات فرهنگي و هنري را ارشاد بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي صادر مي‌كند.
وي ادامه داد: همزمان سازمان تبليغات پيگيري مؤسسات قرآني را در اساسنامه خود ديد و شروع به مجوز دادن كرد و به اين صورت هم سازمان تبليغات و هم وزارت ارشاد صدور مجوز مؤسسات قرآني را صادر مي‌كردند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: وقتي ما كار را در وزارت ارشاد در دست گرفتيم تعداد زيادي پرونده تشكيل شده بود كه با يك كار فشرده حدود ٧٠٠ مجوز صادر كرديم.
حشمتي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه برخي مواقع ديده مي‌شد مؤسساتي كه از اين دو نهاد مجوز دريافت كرده بودند با يكديگر اختلاف پيدا مي‌كردند، مقرر شد كه هيئتي براي نظارت بر فعاليت و اختلافات مؤسسات تشكيل شود.

وي ادامه داد: براي اينكه يكسان‌سازي صورت گيرد و نوع حمايت هم از يك منشأ خاص سرچشمه بگيرد، اين هيئت تشكيل شد و به صدور مجوز پرداخت.

معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينكه مؤسسات قرآني در سراسر كشور از شرايط و ويژگي‌هاي مختلفي برخوردار هستند، گفت: بايد يك همسان‌سازي و استانداردسازي در بين مؤسسات صورت گيرد.




تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن