تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبگان ایرانی خارج کشور در بخش تحقیقات کشاورزی جذب می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر جهاد کشاورزی نخبگان ایرانی خارج کشور در بخش تحقیقات کشاورزی جذب می‌شوند جذب نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور برای نخستین بار توسط سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور انتقال تکنولوژی و گسترش مرز دانش کلید خورد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد ساعت 11:03

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، اسکندر زند رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: تا کنون حکم به کارگیری دو نخبه ایرانی ساکن خارج از کشور در حوزه تحقیقات باغبانی و بیوتکنولوژی قطعی شده است.
وی با بیان این که 30 تن از این نخبگان در حوزه تحقیقات کشاورزی تقاضای همکاری داده‌اند، اظهار داشت: سوابق علمی متقاضیان در حال بررسی است و آنهایی که به لحاظ کیفی در سطح قابل قبولی هستند، انتخاب می شوند.
زند، ضمن دعوت از نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور برای همکاری و جذب در بخش تحقیقات کشاورزی تصریح کرد: بیشترین نیاز ما برای جذب این افراد در زمینه های باغبانی، بهنژادی باغبانی، بیوتکنولوژی، آفات و بیماری ها، آب و خاک، واکسن و سرم، بهنژادی دام و طیور، بهنژادی آبزیان، بهنژادی گیاهان زراعی و نانو در بخش کشاورزی است.
وی افزود: نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور از طریق مراجعه به سایت نخبگان به ما معرفی می شوند.
معاون وزیر جهاد کشارزی در مورد جذب نخبگان کشاورزی داخل کشور نیز گفت: ظرف سه سال گذشته 250 نفر را در حوزه تحقیقات کشاورزی جذب کرده‌ایم که اکثر آنها از نخبگان داخلی هستند.
وی اذعان داشت: نخبگان کشاورزی داخل کشور نیز هر سال در اسفند ماه می توانند از طریق سایت سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی و با ارایه مدارک، درخواست همکاری بدهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن