تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804614463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند پاره کردن مقاومت، کابوسی بدون تعبیر + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چند پاره کردن مقاومت، کابوسی بدون تعبیر + تصاویر
با اینکه کشورهای غربی، جبهه مقاومت را محور ترور می‌دانند، اما این محور بارها ثابت کرده است که خط مشیء جز دفاع از حق ندارد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از وقوع جنبش‌های مردمی در کشورهای مسلمان غربی‌ها برای جهت دادن به این انقلاب‌ها به سمت اهداف خود دست به کار شدند. همچنین حکومت‌های عربی منطقه که شاهد سقوط همَ‌پیمانان خود بودند، درصدد کنترل این بیداری اسلامی بر آمدند. همین امر باعث بوجود آمدن اتحادی عمیق میان غرب و حکومت‌های عربی مرتجع منطقه شد که به راه‌های مختلف همچون پشتیبانی مالی، تسلیحاتی و انسانی تروریست‌ها انجامید تا اوضاع غرب آسیا را تحت کنترل خود درآورند.


یکی از تئوری‌های مورد استفاده غربی‌ها، جلوگیری و جهت دادن به این بیداری اسلامی استفاده از گروهک‌های تروریستی در منطقه و به خصوص در سوریه بود. نخستین راه در این راستا ایجاد یک رویکرد خشن و ضد اسلامی بود که منافع غرب را به دو صورت تأمین می‌کرد، اول اینکه این گروهک‌های تروریستی در جنگ نیابتی بر ضد حکومت سوریه می‌جنگیدند و از سوی دیگر چهره خشن و افراطی از اسلام را به نمایش می‌گذاشتند. در مقابل این جبهه تروریستی - آمریکایی - عربی، جبهه مقاومت با همکاری ایران، حزب‌الله لبنان، عراق، یمن و سوریه به وجود آمده است. 



مقاومتی که قاعده بازی را تغییر داد + تصاویر



اصلی‌ترین ضلع محور مقاومت، ایران است.



شکست‌های سنگین و پی‌درپی تروریست‌ها در مقابل جبهه مقاومت باعث جری‌تر شدن این گروهک‌های تروریستی و در نتیجه شکست‌های آنها در میدان‌های نظامی شده است. پیروزی‌های محور مقاومت به حدی برای تروریست‌ها و اربابانشان سخت و ناگوار بود که باعث انفعال و از هم گسیختگی گروهک‌های تروریستی و در نتیجه ضعف آنها شد. از این رهگذر جبهه مقاومت نیز نیرومندتر شد و توانست بر اوضاع غرب آسیا مسلط شود و صداهای جدیدی از سوی جبهه مقاومت به گوش رسد، نمونه این مسئله اعلام موجودیت حزب‌الله در سوریه  و عراق است.




مقاومتی که قاعده بازی را تغییر داد + تصاویر



تشکیل حزب‌الله سوریه به عنوان یکی از جوانه‌های مقاومت، نه تنها می‌تواند در روند سیاسی و نظامی سوریه تأثیرگذار باشد، بلکه بازوی توانمندی برای مقاومت در منطقه خواهد بود که همه بدخواهان نظام‌های بر حق منطقه را دچار کابوسی عجیب خواهد کرد. مصداق بارز وحشت برخی دشمنان نیز رژیم صهیونیستی است که تا امروز در ناحیه مرز لبنان نگران بود، اکنون باید بخشی از نگرانی و تمرکز خود را معطوف به سوریه کند. تاریخ به ما گوشزد می‌کند که حتی آمریکا و اسرائیل نیز با آن همه هیمنه نظامی خود قادر به شکست دادن جبهه مقاومت نیستند. نمونه‌ای از آن هم شکست سنگین اسرائیل و آمریکا در جنگ 33روزه با حزب‌الله لبنان بود.



مقاومتی که قاعده بازی را تغییر داد + تصاویر



جبهه مقاومت هم‌اکنون در جبهه‎های مختلف از جمله لبنان، عراق، سوریه و یمن در حال مبارزه نظامی سنگین با محور غربی - عربی است. علیرغم پرکار بودن جبهه مقاومت در این روزها، به زعم برخی ناظران قدرتمند شدن این جبهه امری عجیب است.


مقاومتی که قاعده بازی را تغییر داد


شاید این روزها جبهه مقاومت در بالاترین سطح خود از نظر نظامی و تسلیحاتی قرار دارد. خط مشیء جبهه مقاومت، در مرحله اول مدارا کردن با دشمنان است. جبهه مقاومت علیرغم قدرت بالای خود به فکر دفاع از اهداف خود می‌باشد، نه حمله به دیگران. جرقه اصلی مقاومت درسال 1979 با پیروزی انقلاب اسلامی ایران زده شد. ایران که تا آن روزها هم‌پیمان درجه یک آمریکا در منطقه بود، به دشمن استراتژیک این کشور در غرب آسیا تبدیل شد و همه معادلات را بر هم زد.




مقاومتی که قاعده بازی را تغییر داد + تصاویر



آمریکا و هم‌پیمانانش که خوب می‌دانند در میدان نظامی حریف جبهه مقاومت نخواهند شد، سعی در تکه تکه کردن این محور دارند. درگیری‌های سنگین نظامی 5 ساله در سوریه، اتفاقات یمن، جنگ عراق و حوادث شهرک عرسال لبنان همگی راه‌های مختلفی هستند که به یک هدف با نام چند پاره کردن مقاومت می‌رسند. 









مقاومتی که قاعده بازی را تغییر داد + تصاویر

جبهه‌ مقاومتی که به ارتشی کلاسیک تبدیل شده است


جبهه مقاومت امروزه به تسلیحات نظامی پیشرفته از قبیل تانک، موشک، هلی‏‌کوپتر و سایر ادوات نظامی دست پیدا کرده است و هرگاه که اراده کند می‌تواند دشمنان را زمین‌گیر کند. این جبهه  یک ویژگی بزرگ و حیاتی دارد که پیوند میان اعضا را بسیار استوار کرده است .این ویژگی "وحدت ایدئولوژیکی" نام دارد که جبهه مقاومت را حول خود می‌گرداند.


شاید زمانی که محور مقاومت کار خود را آغاز کرد، گمان نمی‌کرد که تا این حد قدرتمند شود که برای از پای درآوردنش، بسیج جهانی لازم باشد. محور مقاومت برخلاف تهمت‌ها مردانه می‌جنگد و خط مشی خود را با خون خود تعیین می‌کند .شهیدان والا مقام سردار حسین همدانی، عماد مغنیه، جهاد مغنیه، عبدالله اسکندری،سردار محمدعلی الله‌دادی، مصطفی بدرالدین و سیدعباس موسوی تنها چند قطره از دریای شهدای محور مقاومت بودند که با خون خود نهال نوپای مقاومت را آبیاری کرده و آن را قدرتمندتر از گذشته کردند.




مقاومتی که قاعده بازی را تغییر داد + تصاویر



شواهد نشان می‌دهد که آمریکا و هم‌پیمانانش توان مقابله با جبهه مقاومت را به هیچ وجه ندارند. جبهه مقاومت دیگر یک جنبش نوپا نیست، اکنون به یک ایدئولوژی مستحکم تبدیل شده و جایگاهی امن برای دفاع از حق داشته است. افکار و اندیشه‌های انقلاب اسلامی ایران و تکفر بسیجی، تفکر غالب جبهه مقاومت است و دلیل دشمنی آمریکا با این جبهه همین امر است. 



سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهبردها و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در چارچوب آموزه‌های دینی، عقلانیت، مصالح امت اسلامی و منافع ملی تعریف می‌شود و برخلاف سیاست‌های متزلزل و متناقض مدعیان دموکراسی، حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، از استحکام و پایداری برخوردار است.



چند پاره کردن مقاومت، کابوسی بدون تعبیر + تصاویر



سردار جزایری با تأکید بر اینکه دروغ پردازی‌ها هیچ تأثیری در ادامه روند حمایت ملت ایران از مقاومت اسلامی منطقه به ویژه دولت و ملت سوریه نخواهد گذارد، تصریح کرد: تردیدی نیست اینگونه خبرسازی‌ها و فضاسازی‌های رسانه‌های غربی در راستای حمایت از تروریست‌های تکفیری و معارضین دولت قانونی سوریه و ممانعت از عمق راهبردی مخالفت ایران با سیاست‌ها و برنامه‌های مداخله جویانه آمریکا و ارتجاع منطقه در سوریه در دستور کار امپراطوری رسانه‌های سلطه و صهیونیسم قرار گرفته است. سوریه یکی از اضلاع اصلی محور مقاومت است و حمایت از آن ادامه می‌یابد.




گزارش از حمیدرضا قربانی







۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن