تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816910901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقد و بررسی Batman: The Telltale Series - E1: Realm of Shadows (همراه با نسخه صوتی)


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

نقد و بررسی Batman: The Telltale Series - Episode 1: Realm of Shadows "به قلم علی قربانی" دانلود نسخه صوتی با کیفیت بالا دانلود نسخه صوتی با کیفیت متوسط چند سالی می شود که استودیوی "تِل تِیل گیمز" در اقتباس های خود، نسبت به گذشته در زمینه گیم پلی روندی کاملا متفاوت را در پیش گرفته و آثار خود را بیشتر از بازی بودن شبیه به فیلم های سینمایی درآورده که تعامل بازیکن در آنها به فشردن چند کلید و انتخاب چند دیالوگ محدود می شود. روندی که فارغ از خوب یا بد بودنش بنظر می رسد حداقل برای این شرکت بازدهی اقتصادی مناسب داشته که گویا حالا حالا ها قصد دل کندن از آن را ندارد. در جدیدترین اقتباس "تِل تِیل"، آنها به دنبال یکی از قدیمی ترین قهرمان های کتاب های مصور یعنی بتمن رفته اند و سعی کرده اند داستانی تازه را از این قهرمان روایت کنند. می توان توجیه های زیادی را برای این انتخاب بیان کرد؛ از جریان رسانه ای جدیدی که به بهانه عرضه فیلم Batman Vs. Superman برای این شخصیت راه افتاده، تا عرضه Arkham Knight از استودیو "راکِستِدی" (Rocksteady ) که توانسته از طریق مجموعه Arkham هواداران زیادی را برای این شخصیت در میان بازیکنان بازی های رایانه ای دست و پا کند.  قسمت اول شروعی هیجان انگیز و سینمایی دارد؛ نمایش یکی از درگیری های شبانه قهرمان نقاب پوش ما با گروهی که قصد دزدی از دفتر شهردار را دارند. گریزهای به موقع به زندگی شخصی "بروس وِین" و تعامل وی با آلفرد در میان این درگیری باعث شده تا بازیکنان برای ادامه بازی ترغیب شوند.

نام های آشنای زیادی در همین قسمت اول حضور دارند.از "کت وومن" (Catwoman) گرفته تا "پنگوئن مشهور" (Penguin) که دوست صمیمی و قدیمی بروس است. "هاروی دِنت" دادستان مشهور " گاتهام " هم که بنظر می رسد در کمپین تبلیغاتی خود از کمک های مالی خانواده وین بهره مند می شود حضوری پررنگ دارد. اهداف و روابط شخصیت ها با قهرمان داستان یعنی بروس وین زیاد توضیح داده نمی شود و برای توضیحات بیشتر باید منتظر قسمت های بعدی باشیم. بنظر می رسد تمرکز بخش اعظمی از این مجموعه بر روی زندگی شخصی بروس وین خواهد بود و بازیکنان وی را در عبور از چالش های این زندگی دوگانه با انتخاب های خود همراهی خواهند کرد. قبل از هرچیز باید توجه داشت بتمن قهرمان خیابان هاست. جای او در کوچه پس کوچه های گاتهام است و وظیفه اش مبارزه با دشمنان و مهاجمان جان و مال مردم می باشد. کمتر پیش می آید کسی علاقه مند باشد زندگی شخصی یک اشراف زاده را دنبال کند. باید منتظر ماند و دید این ریسک Telltale پاسخگو خواهد بود یا خیر. عادت کرده ایم بتمن را در دنیای بازی های ویدیویی از مخفی کاری های هیجان انگیزش، استفاده از ابزار قدرتمندش و درگیری ها و مبارزات حماسی اش بشناسیم. اما به لطف سبک جدیدی که Telltale در پیش گرفته نباید انتظار چنین اتفاقاتی را داشته باشیم. مبارزات بازی ساده و ملال آور هستند و نهایتا به دکمه زنی های ترکیبی خلاصه می شوند. حتی ضربات آخر هم که با درست فشردن به موقع کلید ها فعال می شوند کمکی به یکنواختی جریان بازی در بخش اکشن نکرده اند.

در قسمتی که باید صحنه جرم و اتفاقاتی را که در آن افتاده است را بازسازی کنیم، روند از پیش تعیین شده و ساده ای که پیش روی بازیکن قرار می گیرد بیش از حد مضحک بنظر می رسد و تنها به زرق و برق گیم پلی بازی اضافه کرده است. در صورتی که این مکانیزم را پیشتر بصورت کامل و کاربردی تر Arkham Origins دیده بودیم. سازنده سعی داشته به واسطه صحنه ای که باید حمله ای برنامه ریزی شده به دشمنان داشته باشید، از ابزار بتمن بصورت محدود استفاده کنید. اما این صحنه هم به لطف مکانیزم های محدود گیم پلی بازی بشدت ساده از آب درآمده و در چند کلیک خلاصه می شود. حتی بر خلاف ظاهر آن که بنظر می رسد دست بازیکن را در پیشروی باز گذاشته، تا حد بسیار زیادی از پیش تعیین شده است و حس خطی بودن بیش از حد رویدادهای بازی را به مخاطب منتقل می کند. نکات مثبت تمرکزی خاص و متفاوت بر زندگی شخصی بروس وین، مردِ پشت نقاب صداگذاری مدرن و عالی شخصیت بتمن نکات منفی دکمه زنی های کسل کننده که دیگر جذابیت گذشته را ندارند تقلید ناشیانه از مکانیزم بازسازی صحنه جرم در Arkham Origins قسمت اول بازی رویداد مهم داستانی را در بر نداشت سخن آخر تنها نکته مثبت قسمت اول، تمرکز ویژه بر روی زندگی شخصی بروس وین بود که به طراوت و تازگی داستان بازی کمک شایانی کرده است. اما گیم پلی بازی برای عنوانی که نام بتمن را یدک می کشد راضی کننده نیست و باید منتظر ماند و دید که استودیوی "تِل تِیل" چگونه با این چالش کنار خواهد آمد و آیا موفق خواهد شد بر یکنواختی مبارزات بازی فایق آید و عنوانی شایسته نام این قهرمان را روانه بازار سازد؟ همه چیز را زمان مشخص خواهد کرد.


لینک

لینک


19 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن